bouwavond 2 juni
Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman
- André Jonker
bouwavond 2 juni
dame en heren.
over een klein weekje is het alweer zo ver. dan mogen we weer eten en bouwen in de globe.
eten kan vanaf half 7 en bouwen kan iets later beginnen.
mooie gelegenheid om de buit van Munster te showen....
a
over een klein weekje is het alweer zo ver. dan mogen we weer eten en bouwen in de globe.
eten kan vanaf half 7 en bouwen kan iets later beginnen.
mooie gelegenheid om de buit van Munster te showen....
a
Mat en Plat
-
Re: bouwavond 2 juni
Hoi, ik eet en bouw weer mee.
Groet Kees Hartmans
Groet Kees Hartmans
Ik ook
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....
-
Ave,
Zij die moeten gaan werken groeten u. Ik zit de hele week op een klus en in een hotel in Weert. Iets te ver om op en neer te rijden. Daarom moet ik deze keer verstek laten gaan. Ik wens jullie een prettig samenzijn. Ik hoop de volgende keer weer aanwezig te zijn.
Groet,
Jan Coen
Zij die moeten gaan werken groeten u. Ik zit de hele week op een klus en in een hotel in Weert. Iets te ver om op en neer te rijden. Daarom moet ik deze keer verstek laten gaan. Ik wens jullie een prettig samenzijn. Ik hoop de volgende keer weer aanwezig te zijn.
Groet,
Jan Coen
- André Jonker
-
Welke Stalin, Jozef of Maria? Werken of groeten? Of de specifieke combinatie van die twee in één zin? Aan afwezig zijn had Jozef alvast een bloedhekel. Na één keer raakte je voorgoed afwezig of zo lang dat je net zo goed weg kon blijven. Met een beetje pech beland ik in de modelbouw Goelag.
- André Jonker
Josef natuurlijk, maria stalin is volgens mij een of andere activiste uit india....
geen familie denk ik. maar goed, we gaan het zien.en ach, op de goelag is het nu zeker niet koud.
a
geen familie denk ik. maar goed, we gaan het zien.en ach, op de goelag is het nu zeker niet koud.
a
Mat en Plat