Ook in mei 2018 naar Moskou en Kubinka!

Hier is alles wat met 1:1 militaire voertuigen te maken heeft bespreekbaar.
Deel hier je fotoreportages, zoek en verstrek informatie en kennis.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Rob Plas, Richard Polderman

Plaats reactie
BGhuijs

Ook in mei 2018 naar Moskou en Kubinka!

Bericht door BGhuijs » 9 jan, 2018 15:08

Na de succesvolle reis van vorig jaar, gaat ook dit jaar weer een groep enthousiastelingen op reis naar de Overwinningsparade van 9 mei en de belangrijkste militaire musea in en rond Moskou. Natuurlijk gaan we ook naar Kubinka! Ook gaan we de stad en de metro van Moskou bekijken! De vliegreis, met Bruno Ghuijs als gids, duurt van 6 t/m 12 mei en wordt ook nu weer ondersteund door een gerenommeerd reisbureau. Begin januari waren er al voldoende aanmeldingen om de reis door te laten gaan, maar er is nog plaats voor een klein aantal extra geïnteresseerden. De grootte van de groep wordt beperkt tot 15 man. Kosten van de reis zijn €894 p.p. en daarnaast moet je rekenen op ongeveer €100 voor je Rusland visum. Dat is dan inclusief vliegreis, het driesterren hotel met ontbijt en alle vervoer in Rusland. Een impressie van de reis in 2017 staat in “De Tank” No. 247 en 248.

Wil je mee? Stuur dan een e-mailtje naar bpmghuijs[at]gmail.com , dan krijg je zo spoedig mogelijk volledige informatie.

:idea: N.b. in het bovenvermelde emailadres moet [at] natuurlijk worden vervangen door het apenstaartje @
Laatst gewijzigd door BGhuijs op 8 feb, 2018 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
n. drent
Contacteer:

Re: Ook in mei 2018 naar Moskou en Kubinka!

Bericht door n. drent » 10 jan, 2018 11:51

Ik krijg een automatisch mailtje retour dat het vermelde email adres niet gevonden kan worden?
Ja de [at] is vervangen voor een @ :D
...
BGhuijs

CORRECTIE!: Kubinka / Moskou 2018!

Bericht door BGhuijs » 8 feb, 2018 14:19

Beste lezer,
Ik heb iets heeeel doms gedaan! In het originele bericht stond namelijk inderdaad een verlopen emailadres!
Heb er zelf ook domweg overheen gelezen....
Ik heb nu het bericht aangepast en het juiste emailadres staat er nu in.

bpmghuijs[at]gmail.com

Je mag mij ook bellen of Whatsappen op 06-3033.5465

Zondagavond 18 februari wordt de inschrijving gesloten, om de boeking en het visum op tijd te kunnen regelen.....
Plaats reactie