Ik heb nu besloten de "4993" versie te maken (die met de koplampen)
Van deze versie heb ik 3 foto's weten te vinden .

Bij het wat beter bestuderen van de foto's viel mij wat op.
Deze versie heeft namelijk geen hendels aan de motorkappen ......
Dus er maar weer afgesloopt.
Ook kwam ik er achter dat ik bij de koepels de platen rond het MG verkeerd had gemonteerd ....
ook dit is verholpen.
Daarnaast nog wat PE onderdeeltjes gemonteerd en als laatste: het eerste verflaagje (chaos zwart)op de koepels en romp
om te kijken ok alles en een beetje goed uitziet
Ik heb wel wat plekjes van aandacht ontdekt....
Het loopwerk heb ik nog niet gespoten in principe zou het wel kunnen, maar ik zit nog een beetje met de tracks.
Ik heb de lengte al wat aangepast , maar dat is best wel moeilijk te bepalen ,moet proefondervindelijk om de wielen en rollers en dan is er nog het profiel op de track....
Ik zit nu te denken om het hele profiel van de tracks af te vijlen,om de wielen te "draperen",netjesafwerken zonder zichtbare naden en dan zelf met behulp van Evergreen strips het profiel te maken, want op de foto's ziet het profiel er toch iets anders uit dan bij het model ,en je zit niet met lelijke overgangen in het profiel....
Maar dat moet ik eerst maar eens op een oefenstukje proberen...

Decals zijn op 1/72 beschikbaar bij Blacklion decals ik hoop dat ze ze kunnen vergroten naar 1/35.....
Zo staat het er nu bij...

en dan nog een klein probleempje .....
Wat voor kleur had dat ding ?
Uit verschillende bronnen krijg ik of Russische groen ...of russian light (naval) grey (welke kleur grijs dat dan ook moge zijn .....)
greetz
Ronald