Ombouwen Hobby Engine Leopard met HL RX18 unit

Speciaal bedoeld voor al je vragen en tips op het gebied van Radio Controlled militaire voertuigen

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

corsa

Ombouwen Hobby Engine Leopard met HL RX18 unit

Berichtdoor corsa » 12 nov, 2010 17:46

Hallo beste vrienden,ik ben een nieuweling zowel in rc modelbouw als op deze site en ik heb meteen al een propleempje
Ik ben in het bezit van een hobby engine leopard 1/16 tank waarvan de print defect is en zou er graag het heng long RX18 systeem inbouwen (realistischer en betouwbaar)
Mijn probleem is de 8-pins (CN9) aansluiting op de RX18 unit.Ik zou deze graag standaard aansluiten zonder verdere opties
Alle schema's die ik vindt zijn verschillend door de opties (IR battle systeem-HL to Tamiya enz enz) en daardoor zie ik het bos door de bomen niet meer.Uit de toren van de tank komen 8 draden: 2 voor de toren -2 voor de loop (up-down)- 2 voor kanonschot en led en 2 optioneel voor terugslag (niet van toepassing)
Ook vraag ik mij af of de RX18 het ompolen van de torenmotor en het starten van de tank wanneer men op de startknop van de afstandsbediening drukt zelf genereerd.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij het standaard 8 polige aansluitschema en eventueel de + en - erbij kan bezorgen
Hartelijk bedankt op voorhand.

Terug naar “RC tanks”