rene is geen vroeg type

Speciaal bedoeld voor al je vragen en tips op het gebied van Radio Controlled militaire voertuigen

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

bert lindeboom
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

rene is geen vroeg type

Berichtdoor bert lindeboom » 17 apr, 2010 10:38

afgelopen woensdag op weg naar mn werk om ongeveer 5.38 uur hoor ik ineens rene de groot wakker gebeld worden namens iemand van rc-armour door de dj's van 538,nu schept-ie altijd op dat-ie een vroeg type is,maar dat is dus niet waar....
groeten,bert
"wanneer op termijn de laatste ooggetuigen zijn verdwenen,zullen de authentieke materialen van onschatbare waarde zijn om het verhaal te kunnen blijven vertellen"
(voormalig directeur van Museum te Overloon ,dhr Temming in "de stamboom van een museum"deel 2,pag.14)

<"Cookie's"verwijderen>
ach,tis wel lekker warm in italie...

de huidige Nederlandse tankmacht:Huzaren der Rekwisieten(die hebben tenminste nog tanks.....)

www.19afdva.nl

Rene de Groot

Re: rene is geen vroeg type

Berichtdoor Rene de Groot » 5 mei, 2010 0:58

Hallo Bert hoe is die?
Ik denk hoor ik het goed telefoon? Kijk op men klok en denk dat kan niet het is 05.35 welke g-k doet dat?
En ik nam op met R de Groot hallo? U spreekt met het Dolfinarium en op de achtergrond UUUUWWW UUUUWWWW ik denk zeehond?
Toen maar de hoorn er op gegooit en er naast gelegd,en terug men mandje in gegaan had nog wat slaap tegoed.
Dus Bert ik ben geen vroeg type maar een erg late type,weet wie mij dit grapje bedacht heeft.
Daar zal ik passende maatregelen tegen nemen hij kan zen borst nat gaan maken,wacht maar af!
Groeten van een Late Rene uitvoering 8)
Tankopvangcentum: Waar laat ik het spul.

bert lindeboom
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: rene is geen vroeg type

Berichtdoor bert lindeboom » 5 mei, 2010 19:58

ha rene,
zelfs je reaktie is een beetje later,vond het wel komisch om te horen,en gezien onze gezamenlijke kennis over vroege en late uitvoeringen kon ik het natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan.verder gaat het prima aan deze kant ,vandaag lekker rondgetoerd met een halftrack ivm de westland liberation tour,was heel leuk,
groeten,bert
"wanneer op termijn de laatste ooggetuigen zijn verdwenen,zullen de authentieke materialen van onschatbare waarde zijn om het verhaal te kunnen blijven vertellen"
(voormalig directeur van Museum te Overloon ,dhr Temming in "de stamboom van een museum"deel 2,pag.14)

<"Cookie's"verwijderen>
ach,tis wel lekker warm in italie...

de huidige Nederlandse tankmacht:Huzaren der Rekwisieten(die hebben tenminste nog tanks.....)

www.19afdva.nl

Terug naar “RC tanks”