Mooi!
Leuk verhaal Jan Coen!
'Infatuate' Walcheren 1944
Moderators: Richard Cramer, Richard Polderman
- Remco Hollebrandse
- ErikGideonse
Re: 'Infatuate' Walcheren 1944
Thx Remco!
@Rene; Als ik eens zover ben kom ik zeker op je aanbod terug
De 1:16 uitrusting markt is niet zo dik bezaaid....
Creall-therm ga ik 'es proberen, zal ook hier wel ergens te vonden zijn.... Thx voor de tip
Gr E
@Rene; Als ik eens zover ben kom ik zeker op je aanbod terug

Creall-therm ga ik 'es proberen, zal ook hier wel ergens te vonden zijn.... Thx voor de tip

Gr E
- MARCEL ZWARTS
Leuke setting Erik,
Mooi uitgevoerd en geschilderd. Echter je ANWB paal is veel te klein. Het lijkt wel of je hem in de schaal 1/48 hebt gemaakt. Mocht je ooit nog zo'n paaltje maken geef dan even een berichtje.
Succes met de volgende projecten.
Marcel
Mooi uitgevoerd en geschilderd. Echter je ANWB paal is veel te klein. Het lijkt wel of je hem in de schaal 1/48 hebt gemaakt. Mocht je ooit nog zo'n paaltje maken geef dan even een berichtje.
Succes met de volgende projecten.
Marcel

Op dit moment bezig met een 1/16 Tiger I van s.Pz.Kp. Hummel, Engelse Mark VI B (Bouwgroep Alkmaar) en een Skoda Kubelwagen van de 10.SS-Panzer-Division
Gaat ook langzaam verder met de Jagdpanzer IV/L48 in Arnhem en een Matilda Mk.II in de woestijn.
In de koelkast staan de YP408 Co, 1/16 Tiger II van s.Pz.Abt.506, een diorama met een 17-pounder en een Universial Carrier in Arnhem west en een Opel Blitz 4x4.
Wil graag bouwen.
Humber Mk.IV van de SS-Pz.AA.9 op de Arnhemse brug met een 2cm Flak 38, Sd.Kfz.250 Ausf.A en een Sd.Kfz.232 Acht RAD.
Een Sturmgeschüt III Ausf.G van Sturmgeschütz-Artillerie-Brigade 667 in combinatie met een Churchill tank in de regen.
Gaat ook langzaam verder met de Jagdpanzer IV/L48 in Arnhem en een Matilda Mk.II in de woestijn.
In de koelkast staan de YP408 Co, 1/16 Tiger II van s.Pz.Abt.506, een diorama met een 17-pounder en een Universial Carrier in Arnhem west en een Opel Blitz 4x4.
Wil graag bouwen.
Humber Mk.IV van de SS-Pz.AA.9 op de Arnhemse brug met een 2cm Flak 38, Sd.Kfz.250 Ausf.A en een Sd.Kfz.232 Acht RAD.
Een Sturmgeschüt III Ausf.G van Sturmgeschütz-Artillerie-Brigade 667 in combinatie met een Churchill tank in de regen.
- ErikGideonse
Thx Marcel
En ach, a.d.h.v foto's en kijk en vergelijk vindt ik dat de paal aardig aan de maat is....IMHO
I-Profiel kan idd ietsje dikker, net zoals het anwb vliegend wiel ietsje groter (vind ik overigens niet storend).... precieze maten heb ik natuurlijk niet....
Als je zo'n wieltje heb liggen (
afgietsel....
) houd ik me aanbevolen
Komt nog es een vignettje met Duitsers in Zeeland....
E

En ach, a.d.h.v foto's en kijk en vergelijk vindt ik dat de paal aardig aan de maat is....IMHO

Als je zo'n wieltje heb liggen (

Komt nog es een vignettje met Duitsers in Zeeland....
E
- Bijlagen
-
- Posbank1.jpg (45.88 KiB) 1352 keer bekeken