'Infatuate' Walcheren 1944

Hier kunt U de modellen van Uw figuren, bustes en vignettes tentoonstellen.

Moderators: Richard Cramer, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

Remco Hollebrandse

Re: 'Infatuate' Walcheren 1944

Berichtdoor Remco Hollebrandse » 30 mar, 2017 17:10

Mooi!

Leuk verhaal Jan Coen!

ErikGideonse

Berichtdoor ErikGideonse » 30 mar, 2017 23:37

Thx Remco!

@Rene; Als ik eens zover ben kom ik zeker op je aanbod terug :!: De 1:16 uitrusting markt is niet zo dik bezaaid....
Creall-therm ga ik 'es proberen, zal ook hier wel ergens te vonden zijn.... Thx voor de tip :mrgreen:

Gr E

MARCEL ZWARTS

Berichtdoor MARCEL ZWARTS » 1 apr, 2017 9:34

Leuke setting Erik,

Mooi uitgevoerd en geschilderd. Echter je ANWB paal is veel te klein. Het lijkt wel of je hem in de schaal 1/48 hebt gemaakt. Mocht je ooit nog zo'n paaltje maken geef dan even een berichtje.

Succes met de volgende projecten.

Marcel :D
Op dit moment bezig met een Engelse Mark VI B (Bouwgroep Alkmaar), een diorama met een 17-pounder en een Universial Carrier in Arnhem west, en een Skoda Kubelwagen van de 10.SS-Panzer-Division
Gaat ook langzaam verder met de Jagdpanzer IV/L48 in Arnhem en een Matilda Mk.II in de woestijn.
In de koelkast staan de YP408 Co, 1/16 Tiger II van s.Pz.Abt.506, 1/16 Tiger I van s.Pz.Kp. Hummel en een Opel Blitz 4x4.
Wil graag bouwen.
Humber Mk.IV van de SS-Pz.AA.9 op de Arnhemse brug met een 2cm Flak 38, Sd.Kfz.250 Ausf.A en een Sd.Kfz.232 Acht RAD.
Een Sturmgeschüt III Ausf.G van Sturmgeschütz-Artillerie-Brigade 667 in combinatie met een Churchill tank in de regen.

ErikGideonse

Berichtdoor ErikGideonse » 2 apr, 2017 17:40

Thx Marcel :D

En ach, a.d.h.v foto's en kijk en vergelijk vindt ik dat de paal aardig aan de maat is....IMHO 8) I-Profiel kan idd ietsje dikker, net zoals het anwb vliegend wiel ietsje groter (vind ik overigens niet storend).... precieze maten heb ik natuurlijk niet....

Als je zo'n wieltje heb liggen ( :!: afgietsel.... :?: ) houd ik me aanbevolen :!: :mrgreen:
Komt nog es een vignettje met Duitsers in Zeeland....

E
Bijlagen
Posbank1.jpg
Posbank1.jpg (45.88 KiB) 523 keer bekeken

Terug naar “Twenot Fotoalbum: Figuren en Bustes”