Libanon roadblock en pre-fab

Voor adverteerders, handelaren en bedrijven.

Moderators: Richard Cramer, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

Richard Polderman
Site Admin
Site Admin

Libanon roadblock en pre-fab

Berichtdoor Richard Polderman » 26 mar, 2017 16:07

Plakkers,

Dit berichtje plaats ik met toestemming van Berry Diestelhof, webshopbeheerder van de Nederlandse Unifil Vereniging(NUV).

In navolging op de 1/87(schaal HO) unifil voertuig modellen van Artitec gaat de vereniging nu roadblocks en pre-fabs in 3D printen. Deze modellen worden gemaakt voor de NUV als aanvulling voor de Artitec modellen. En wellicht is er in modelbouwland ook interesse voor.

De modellen zijn heel basis gemaakt zodat een ieder deze kan aanpassen naar eigen wens en naar de verschillende posten waar de bouwsels stonden. Hier is heel bewust voor gekozen daar er veel verschillen zaten in de gebouwen die op de diverse posten stonden.

De roadblock:

Dit model bestaat uit twee delen zodat de opening aan meerdere kanten geplaatst kan worden. De prijs van de roadblock is € 5,- exclusief verzendkosten(pakketpost).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De pre-fab:

De model bestaat uit 4 delen. Elke kant voorzien van een luchtrooster en een dubbele deur. De prijs van de pre-fab zoals afgebeeld op de eerste foto is € 20,- exclusief verzending(pakketpost)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb je interesse? Dan kun je een mailtje sturen naar: merchandising@unifilvereniging.nl Houd wel rekening met levertijden. Het getoonden model is het eerste productiemodel. Daar er ook interesse is vanuit de NUV zal er een levertijd aan zitten.

De modellen van Artitec zijn te vinden op: https://www.unifilvereniging.nl/nuv-webshop/miniaturen Let op! De raodblock en de pre-fab staan nog niet op de website.

Naast deze twee modellen staan er nog twee modellen in de planning, namelijk:
-Kleine pre-fab
-Sch*traket(ja, zo werd mij dat ook verteld)

De getoonde foto's zijn door mij gemaakt.

Groeten,

Richard

Terug naar “Commerciële mededelingen”