Te ruil 1/16 Trumpeter Sd.kfz. 182 "Kingtiger" interieur

Op zoek naar iets, of juist spullen over? Hier kunt U dat regelen.
Berichten blijven tot 50 dagen na de laatste reactie staan maar worden dan automatisch verwijderd.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Rob Plas, Richard Polderman

Plaats reactie
Harry van Baal

Te ruil 1/16 Trumpeter Sd.kfz. 182 "Kingtiger" interieur

Bericht door Harry van Baal » 16 feb, 2019 12:54

Trumpeter's Panzerkampfwagen VI Ausf. B; Sd.Kfz. 182 " Kingtiger" in de schaal 1/ 16 is een schitterend en groot model met een zeer gedetailleerd interieur, twee type koepels; Porsche en "produktion Henschel. "

Nu vind ik een interieur bouwen niet interessant en heb dat ook niet gedaan, er blijft dan heel wat onderdelen over en het is eigenlijk zonde om daar niets mee te doen. Bijvoorbeeld het motorblok is een bouw project op zich zelf.

Wat ik aanbied zijn de rest onderdelen en voor alle duidelijkheid het is niet compleet, voor het bouwen van het exterieur zijn onderdelen gebruikt. Bijvoorbeeld voor de Porsche koepel is commandant koepel is niet aanwezig, er is er maar een in de bouwdoos geleverd en deze is gebruikt voor de door mij gekozen versie, "Henschel". Wel zijn er de granaten met decals en foto-etch. De door Trumpeter geleverde granaten zijn er te weinig dus als je zelf deze doos bouwt is het noodzakelijk om een een extra set te hebben. Messing sleepkabels en een gedeelte van de roosters.

Nu is dit geen complete bouwdoos maar desalniettemin is hier nog heel veel mee te doen en als je geïnteresseerd bent, je krijgt het zoals afgebeeld.
Mijn voorkeur gaat uit naar iets te ruilen, bijv. een 1/35 schaal Panther of Jagdpanther.

Versturen, ophalen of eventueel overhandigen op de Modelbouw dagen Goes zaterdag a.s. 230219.

Harry
Afbeelding
Plaats reactie