Gezocht: Boekjes

Op zoek naar iets, of juist spullen over? Hier kunt U dat regelen.
Berichten blijven tot 50 dagen na de laatste reactie staan maar worden dan automatisch verwijderd.

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

Pepijn Heerkens

Gezocht: Boekjes

Berichtdoor Pepijn Heerkens » 11 sep, 2017 14:25

"Modelling Modern South African Armour: Modelling Techniques, Walk-Arounds, Colours & Markings" door William Marshall niet gevonden
"South African Armour of the Border War 1975–89" door Kyle Harmse en Simon Dunstan. Dit is een Osprey boekje
"The Royal Hungarian Army in World War II" door Nigel Thomas en Laszlo Szabo. Ook een Osprey boekje
"Huns on Wheels" door Peter Mujzer gevonden
"Armor at War 7039 - German Armoured Units at Arnhem, September 1944" door Marcel Zwarts gevonden

Ik weet dat sommige gewoon nog verkrijgbaar zijn en dat sommige vrijwel nergens meer verkrijgbaar zijn, maar niet geschoten is altijd mis en wie weet heeft er iemand nog wel wat liggen waar hij/zij van af wilt :)

Pepijn Heerkens

Re: Gezocht: Boekjes

Berichtdoor Pepijn Heerkens » 21 sep, 2017 7:59

Nou. Blijkt dat ondanks de vele webshops het boek "Modelling Modern South African Armour: Modelling Techniques, Walk-Arounds, Colours & Markings" door William Marshall, nooit gepubliceerd is. Het boek is dus geschrapt en de uitgever heeft de files ook niet meer. Probeer nu de schrijver te stalken op Facebook, maar dat zal ook niet veel extra vruchten af werpen. Mocht iemand nog een goed alternatief weten, houd ik mij aanbevolen.

Overige twee boeken gevonden, dus ik mis er nog twee. Wie helpt me? :)

Terug naar “Vraag & Aanbod”