Gaat het een beetje meneer Bon,NEE

we zijn nu al anderhalve maand verder en ik heb nog steeds al mijn bestellingen niet binnen

Vandaar weinig vooruitgang te melden,alleen de bestelstrubbelingen.(misschien ook wel eens leuk om te volgen,beetje leedvermaak)
Eind november dacht ik mazzel (i.v.m. de portokosten) te hebben door een Nederlandse site te vinden die zowel het merk Modelscene,Mininatur en een voor mij onbekend "merk M.W" verkocht waarvan hij de dealer was.
Meteen besteld en daar niet alles voorradig was toch maar even een mailtje gestuurd over de levertijd.
Helaas had hij al meer dan een half jaar geen leveringen van "M.W" meer ontvangen en ook het contact via de mail liep zeer slecht,het was dan ook misschien beter dit item te veranderen in een overeenkomstig item van Modelscene.
Bestelling dus veranderd,levertijd circa twee weken en na drie weken toch maar eens vragen hoe het nu zat met mijn order.
Tot mijn stomme verbazing

kreeg ik het volgende antwoord : “Helaas had hij al meer dan een half jaar geen leveringen van "M.W" meer ontvangen en ook het contact via de mail liep zeer slecht,het was dan ook misschien beter dit item te veranderen in een overeenkomstig item van Modelscene.

order geannuleerd en vervolgens alles maar weer opnieuw bestellen.
Model Scene eind december bij de site (Tjechië) besteld.Terwijl ik na een week er vanuit ging dat het elk moment zou aankomen,ontving ik daarentegen 's avonds een mail dat de porto circa €3,00 hoger was uitgevallen.Meteen overgemaakt en vervolgens

In de tweede week van januari toch maar even een mail gestuurd en na de derde mail een reactie vanuit zijn vakantieadres in Oostenrijk,"maandag (15 jan.) als ik terug ben zal ik het nakijken".
Dinsdagavond stuurde hij een mail met o.a de trackinggegevens (van het tjechische postbedrijf)

blijkt het pakje teruggestuurd te zijn naar Tjechië.
Op post.nl de trackingsgegevens bekeken en waarschijnlijk heeft hij mijn naam vergeten te noteren.
do 28 dec. 2017 17:02 NL Zending retour afzender, geadresseerde onbekend
Afwachten dus hoe dat afloopt,pakket is daar nog niet aangekomen.
Eind december nog even gegoogled op "M.W" en vond toch nog iets op een Amerikaanse site.Pakje was snel in Nederland maar bleef hier in Amsterdam natuurlijk weer meer dan een week bij de douane hangen.Ontving afgelopen weekend dan ook ineens een kaart dat ik het moest afhalen daar er belasting over betaald moest worden.
Niet alles ging fout,Mininatur in Nederland besteld en na twee dagen binnen en ook MK35,besteld bij Modellbau Koenig al na twee dagen ontvangen.
Maar om te beginnen heb ik eerst de items van Model scene nodig,daarom deze week maar weer eens aan de Douche Boat begonnen.