Bouwgroep Dieren

Hier vindt U alle data, nieuwtjes en routebeschrijving naar de regiodagen en gezamelijke bouwsamenkomsten

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

Herold Derksen
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bouwgroep Dieren

Berichtdoor Herold Derksen » 17 nov, 2017 19:38

Hallo allen,

Het buurthuis in mijn wijk heeft nog een aantal avonden ruimte over. Mij is gevraagd of ik ideeën heb om de betreffende avonden te vullen.

Uiteraard dacht ik gelijk aan een modelbouwavond en bij deze wil ik dan inventariseren of er mensen zijn die belangstelling hebben.
Daar ik zelf de bouwavonden in Ede en Beuningen bezoek wil ik voorstellen om de tweede of vierde donderdag van elke maand te houden. Er is zeker plek voor 12 personen en met een beetje schikken zal er voor maximaal 15 ruimte zijn.

Over de kosten kan ik nog niet duidelijk zijn maar zal niet veel zijn. Hoe meer gegadigden hoe lager de kosten per persoon. De mogelijkheid is er om koffie, thee en fris schenken voor een schappelijke prijs maar zelf meenemen kan uiteraard ook.

Groet Herold

Herold Derksen
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: Bouwgroep Dieren

Berichtdoor Herold Derksen » 24 nov, 2017 19:41

STENFERT MODELBOUWAVOND PAND 31 DIEREN.

Vanaf januari 2018 start in PAND 31 te Dieren een maandelijks terugkerende modelbouwavond. Deze avond is bedoeld voor mensen die als hobby plastic modelbouw hebben. Het maakt niet uit wat je bouwt, ter land ter zee of in de lucht, civiel of militair, iedere modelbouwer is welkom.
Ook als je geen modelbouwer bent maar wel geïnteresseerd in de hobby, kom gewoon eens vrijblijvend kijken.

Wat kan er op deze avond; Uiteraard aan je model bouwen, schilderen en/of verweren. Van elkaar leren (tips en tricks uitwisselen) en er is zelfs ruimte om gewoon te kletsen. Er is plek voor twaalf personen en met een beetje schikken kan er plek gemaakt worden voor maximaal 15 personen.
De bouwavonden worden gehouden op de tweede donderdag van de maand. Vanaf 19.00 uur kan er gebouwd worden tot 22.30 uur.

De kosten zijn €1,- per avond en komt ten goede aan de buurtvereniging Stenfert. Er is de mogelijkheid om koffie, thee en/of fris te schenken voor een schappelijke prijs maar zelf meenemen mag uiteraard ook.

Wat men zeker zelf mee dient te nemen is een snijmat voor bescherming van de tafels.

De data voor de eerste helft van 2018:
Donderdag 11 januari
Donderdag 8 februari
Donderdag 8 maart
Donderdag 12 april
Donderdag 10 mei
Donderdag 14 juni
*In de maanden juli en augustus zal PAND 31 gesloten zijn en is er dus geen bouwavond.
**Data voor de tweede helft van 2018 volgen als blijkt dat er voldoende animo voor de bouwavonden in de eerste helft van 2018 is.

Het adres is:
Pand 31
Van der Duijn van Maasdamstraat 31
6951 DR Dieren

Contactpersoon:
Herold Derksen. Te bereiken via Messenger (Facebook) of email herold@live.nl .

Terug naar “Regio's & bouwavonden”