FOC 16 einddatum gewijzigd.

een "vergaarbak" voor alle oude FOC topics.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

Martin Dogger
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot
Contacteer:

Re: FOC 16 selectie gaat beginnen

Berichtdoor Martin Dogger » 18 okt, 2012 20:23

Alex van de Wetering schreef:Ik gooi nog maar eens een balletje op ....of "Shelf-Queen" FOC.
Wat ik vooral graag zou zien is dat er wat meer gekeken wordt naar de uitgangspunten van de FOC.....technieken delen, elkaar helpen en van elkaar leren zijn de belangrijkste FOC-punten. Alleen maar updates in je eigen Topic plaatsen en geen nieuwe technieken proberen lijkt teveel op iedere andere "webstrijd".

Hier sluit ik me ook bij aan ... verder denk ik niet dat ik veel tijd zal vinden om te bouwen, dus ik onthoud me van verdere inmenging.

EricReist
Contacteer:

Berichtdoor EricReist » 18 okt, 2012 21:28

Thema "water" of "amfibie" ... ga ik in mee!

J.Prummel
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor J.Prummel » 19 okt, 2012 13:41

Thema "Techieken: Hoe doe je bepaalde dingen", laat het duidelijk zien met een duidelijk uitleg en het model wat je daarvoor gebruikt is van minder belang. Dan is er geen competitie element :mrgreen:
Historisch correct? De waarheid ligt op het slagveld en zal daar blijven liggen ....

Wouter Smit

Berichtdoor Wouter Smit » 21 okt, 2012 11:43

Ik ben nog steeds voor Modern... keertje geen WO-II maar modern Irak/Afghanistan.
Moeten jullie eens zien wat er daar allemaal rondrijdt. van Revell Wolff tot Bushmaster tot Abrams tot Leopard tot Bradley/Hummer.
Voor elk wat wils en ook om een keer de pijlen te zetten op het moderne voertuigen segment.

Wouter
www.bggroningen.nl
Daar kun je zien of ik online ben ------>>

Terug naar “FOC-Archief”