Andrea sculp

Plaats hier je ervaringen met up- en backdate sets, tracks, loopjes en wat er verder allemaal voorhanden is.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman, Marc van Etten

boris bakker
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot
Contacteer:

Andrea sculp

Berichtdoor boris bakker » 23 jan, 2008 23:31

hallo mensen,

Welliswaar niet echt aftermarket, maar dit leek me de beste plek om het te posten. Ik had een belabberde Dragon sdkfz 250/8 die ik dicht wilde maken met een zeiltje. Nu had ik magic sculp staan, en Andrea sculp. Dit laatste heb ik al 1,5 jaar staan, maar nog nooit gebruikt. Dus nu maar eens geprobeerd. Ook dit bestaat uit 2 componenten, het stinkt iets meer, en de verpakking kleeft nogal van binnen. Maar..... eenmaal gemengt is het een SUPER product! Dat ik hier nooit eerder mensen over had gehoord. Naar mijn idee is het gebruiks vriendelijker dan magic sculp omdat het minder blijft plakken aan je vingers/ gereedschap/ ondergrond (bij uitrollen). Ik heb er dus een zeil en wat assesoires van gemaakt, en het is echt flinter dun, zonder enige problemen. Nu is dit ook met Magic scult goed te doen, maar voor mij werkt dit gemakkelijker. Nu nog eens proberen bij figuren. Het bewerken na uitharden heb ik nog niet geprobeerd, maar daar zal ik nog wel iets over posten in deze toppic.

Zijn er nog meer mensen met beide ervarigen en hun mening?

groetjes
Der kampf gegen die eigenen oberen macht manchmal mehr arbeit als gegen die franzosen. (Guderian)
Afbeelding

Terug naar “After-Market sets”