Medeplakkers gezocht!

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Rob Plas, Richard Polderman

Plaats reactie
Jos van Hooff

Medeplakkers gezocht!

Bericht door Jos van Hooff » 18 aug, 2018 19:11

Beste bouwvrienden,

Ik plaats dit bericht namens modelbouwgroep Alkmaar e.o. Wij zijn in februari 2015 gestart met deze bouwgroep. Onze bouwavonden waren tot nu toe op de woensdagavond. Binnenkort switchen we naar de zaterdagmiddag. De data dit jaar zijn 15/9, 13/10, 17/11 en 22/12. We beginnen om 13.00 uur en eindigen om 17.00 uur. De data voor 2019 volgen binnenkort.
Wij hopen dat hierdoor meer mensen in staat zullen zijn om aanwezig te zijn. Het is gebleken dat de woensdagavond voor sommigen toch te lastig is vanwege werk, etc. Wij hebben nog ruimte voor nieuwe leden!
Wij komen bijeen in een mooie ruimte in het wooncomplex in Alkmaar waar Marcel Zwarts woont. De kosten bedragen per bouwmiddag 4 euro p.p. Dat is inclusief koffie, thee, frisdrank en een chippie.
Mocht je altijd al deel willen uitmaken van een bouwgroep die openstaat voor deelnemers van alle leeftijden, waar gezelligheid troef is en waar een aantal gerenommeerde modelbouwers en Twenotters lid van zijn, schroom dan niet en meld je aan! Als je geïnteresseerd bent stuur mij dan een berichtje en dan zal ik je verdere details (routebeschrijving) laten weten.
Kijk ook eens bij Regio’s & bouwavonden, Bouwgroep Alkmaar e.o. hier op de site.
"A lot of guys went and a lot of guys never came back. And those who came back weren't the same anymore"
jvveen

Re: Medeplakkers gezocht!

Bericht door jvveen » 19 aug, 2018 12:04

Hallo Jos.
ik zou wel een Middag willen komen maar ben niet in bezit van vervoer
en ook Rollator gebruiker is het mogelijk iemand mij ophaald.i
ik ben woonachtend te Haarlem.
je berichtje tegemoet ziende groetjes Jan van Veen.
"adres verwijderd ivm privacy
Jos van Hooff

Bericht door Jos van Hooff » 28 aug, 2018 12:33

Ha Jan,

Marcel Naus woont in Haarlem en is meestal aanwezig. Ik zal even contact met hem opnemen hierover.

Gr. Jos
"A lot of guys went and a lot of guys never came back. And those who came back weren't the same anymore"
Jos van Hooff

Bericht door Jos van Hooff » 1 sep, 2018 10:30

Hoi Jan,

Marcel wil je wel op komen halen.
Hij heeft je gegevens en zal contact met je opnemen.
De eerstvolgende bijeenkomst is 15/9. Tot dan!

Gr. Jos
Plaats reactie