Foto hosting uitproberen op Scalemodelphotos

Voor het on-line uitwisselen van algemene informatie, modelbouwtechnische vragen en contacten.

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, rob linssen, Richard Polderman

peter van dijk

Foto hosting uitproberen op Scalemodelphotos

Berichtdoor peter van dijk » 30 aug, 2017 2:57

Hallo bouwers :)

Paul Owen, de beheerder van track-link.com is de initiatiefnemer van deze nieuwe fotohosting site.
Onder de link hierboven kom je uit bij de aankondiging en bedoeling van deze nieuwe service.

Wil je direct uitproberen ? Is in de betaversie, dus nu nog gratis...
Ga naar scalemodelphotos.com en maak een account aan. Je krijgt een bevestiging per email, maar kunt direct aan de slag.
Als je een beetje ervaring hebt met fotohosting heb je snel door hoe het werkt.
Zoniet, gewoon op dingen klikken... ben je er alsnog vlot weg mee ! Het is eenvoudig en makkelijk in gebruik.
Ik zelf heb altijd graag instructies, maar had in 10 minuten door hoe het werkt.

Denk erom, het is een beta, in testfase dus nog, dus bijv. de help functie is niet ingevuld.
Verder is waar het om gaat volledig werkend, en is alleen bedoeld voor foto's betreffende modelbouw.
Onder de "contact" knop kun je direct berichten sturen (Paul is Canadees, dus wel graag in de Engelse taal éh? ;)).
Hij krijgt graag feedback over de werking en heb je suggesties ? vooral laten weten dan.
Zodra de site klaar is zal Paul je berichten over jouw account.

Have fun :D
"A shotgun is a good substitute for mouthwash.." (High Contrast 2017)
WIP : Defending Hill 192

Rob Landsbergen
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: Foto hosting uitproberen op Scalemodelphotos

Berichtdoor Rob Landsbergen » 30 aug, 2017 13:10

peter van dijk schreef: ..Paul is Canadees, dus wel graag in de Engelse taal éh? ;)....

Was Frans niet de tweede officiële taal van Canada? Dus dan kunnen we ook wel een Franstalig bericht sturen toch? :P

Maar even serieus, een leuk initiatief. Ik ga kijken of ik wat modelbouwfoto's heb die het tonen waard zijn.
Rob

peter van dijk

Berichtdoor peter van dijk » 30 aug, 2017 13:59

Rob Landsbergen schreef:
peter van dijk schreef: ..Paul is Canadees, dus wel graag in de Engelse taal éh? ;)....

Was Frans niet de tweede officiële taal van Canada? Dus dan kunnen we ook wel een Franstalig bericht sturen toch? :P

Maar even serieus, een leuk initiatief. Ik ga kijken of ik wat modelbouwfoto's heb die het tonen waard zijn.
Rob
Amusez-vous :wink:
"A shotgun is a good substitute for mouthwash.." (High Contrast 2017)
WIP : Defending Hill 192

Rob Landsbergen
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor Rob Landsbergen » 30 aug, 2017 21:59

Je will....

Terug naar “Twenot Nieuwsgroep”