Goedkope 1/16 rc militaire vrachtwagens

Even bijkomen in het Twenot Café. Wat losser dan de overige forums en hier kan het nogal eens van de hak op de tak(ken) springen.

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, Richard Polderman, Marc van Etten

Arjan Wiskerke

Goedkope 1/16 rc militaire vrachtwagens

Berichtdoor Arjan Wiskerke » 12 sep, 2017 8:09

Ik heb gisteren dit speelgoed karretje besteld :

https://www.banggood.com/WPL-WPLB-1-116 ... 1302015048

Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het ding als schaalmodel enigszins klopt want ik heb geen verstand van post WOII voertuigen. Vaak zijn dit soort autootjes slechts in de verte een kopie van bestaande voertuigen om geen licentie rechten te hoeven betalen. Ik ben de laatste jaren volop in het rc 4x4 gebeuren gedoken (met name 1/6 schaal) en vind het leuk om rc met modelbouw te combineren. In het onderstaande zijn filmpjes te vinden van het karretje in actie. De prestaties van dit wagentje zijn indrukwekkend te noemen voor zo'n goedkoop dingetje. Uit onderstaande link blijkt ook dat er volgende maand een Gaz truck uitkomt, ziet er nog wel grappiger uit vind ik :

http://www.scale4x4rc.org/forums/showthread.php?t=83512

Misschien een leuk kerstcadeau voor de kids :mrgreen: .

Arjan

peter van dijk

Re: Goedkope 1/16 rc militaire vrachtwagens

Berichtdoor peter van dijk » 12 sep, 2017 10:32

Ziet er zeer smakelijk uit deze, ik zou er uren mee druk kunnen zijn in mijn woeste achtertuin :P

En inderdaad verbluffend hoe dit voertuigje kan klimmen.

Have Fun :D
"A shotgun is a good substitute for mouthwash.." (High Contrast 2017)
WIP : Defending Hill 192

Arjan Wiskerke

Berichtdoor Arjan Wiskerke » 12 sep, 2017 11:16

Ook legio diorama opties met 1/18 American Diorama figuren bv. :) . Variërend van actie tot reparatie en onderhoud :mrgreen: :

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer inspiratie :

https://www.toms.nl/searchresults?pagin ... zoekwoord=

Groet,

Arjan

bert lindeboom
Lid van de Twenot