stop

Even bijkomen in het Twenot Café. Wat losser dan de overige forums en hier kan het nogal eens van de hak op de tak(ken) springen.

Moderators: Richard Cramer, Rob Plas, Jan Peters, Richard Polderman, Marc van Etten

john kooyman
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

stop

Berichtdoor john kooyman » 3 sep, 2017 16:09

voorlopig stop voor onbepaalde tijd met de twenot de rede hiervoor zijn simpel:

1. geen tijd door prive dingen
2. gezondheid er zijn wat dingen gebeurt waar door ik het rustig aan moet doen
3. een persoonlijk conflict met meneer de voorzitter waardoor ik me niet meer welkom voel bij de twenot
ik ben niet van plan om te stoppen met modelbouw en mijn intresse in millitaire voertuigen ik ga gewoon verder op een andere verder en de twenot maakt daar geen deel vanuit bouwgroep breda zie ik niet als onderdeel twenot dus zal ik daar als mijn leven het toelaat nog steeds langs komen op de bouwavonden

vriendelijke groeten john william kooyman
Publish and be damned.
the duke of wellington Replying to a blackmail threat.

Willem Visser
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Re: stop

Berichtdoor Willem Visser » 3 sep, 2017 17:19

Sterkte op alle vlakken en geniet van het leven.
Willem

R. Goorts

Berichtdoor R. Goorts » 3 sep, 2017 21:29

Sterkte met alle beslommeringen,
maar laat je niet weg jagen door "anderen",...

Rico
„Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen.”

„Sensuur komt van uw buur.”

j.w.stokkers
Bestuur Twenot
Bestuur Twenot
Contacteer:

Berichtdoor j.w.stokkers » 3 sep, 2017 21:48

Eigenlijk zou ik niet moeten reageren maar John ik heb je sinds ons jubileum nog 1x gesproken en ook dat is al een jaar terug. Heb je op verschillende manieren al laten weten om x bakkie te doen maar steeds wijs je het categorisch af en dat is dus al een jaar terug. Ik houdt je niet weg van welke Twenot bijeenkomst dan ook maar dat doe jezelf. Heb je diverse malen laten weten dat je welkom bent en ik met jou geen enkele moeite heb. Dat dat andersom wel is is spijtig maar neem me niet kwalijk dat ik daar verder niets mee kan als ik je al een jaar niet heb gesproken en niet een babbel wil hebben geloof ik ook niet dat ik het al te serieus moet nemen. Wens je suc.6 met alles en vooral met je gezondheid. De rest is bijzaak.

Gr.Jan Willem
Afbeelding

john kooyman
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Berichtdoor john kooyman » 4 sep, 2017 22:06

Eigenlijk was niet van plan om nog veroer te reageren op deze topic maar ik vind dat een klein uitleg nodig is jan-Willem. Na onze laaste ontmoeting heb ik op nieuw problemen met mijn hart gehad. Mijn behandelende arts heeft toen gezegd dat ik stress volle situatie moet vermijden en meer rust moet nemen. De Twenot is voor mij toch nog al stres vol en vermoeiend. Punt 3 maakt voor mij de beslissing om voorlopig te stoppen alleen maar makkelijker. Tot dat de dingen in mijn privé leven rustiger worden moet ik dus stoppen met de Twenot en nog een paar andere dingen. Dat je mij zins het smc niet hebt gesproken heb ik heel bewust gedaan om te voorkomen dat de dingen uit de hand zouden lopen. Voor mij zijn de dingen die gebeurt zijn een afgesloten hoofdstuk
Publish and be damned.
the duke of wellington Replying to a blackmail threat.

EricReist
Contacteer:

Berichtdoor EricReist » 5 sep, 2017 7:13

Het belangrijkste is rust en de modelbouw is daar zeer geschikt voor (eigen ervaring); fijn dat je ook door gaat met de vrienden van de bouwgroep. Gezondheid voorop!

Laten we de open briefwisseling tussen de Duke van Wellington en Napoleon even voor wat het is :wink:

Veel bouwplezier
Eric

boris bakker
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot
Contacteer:

Berichtdoor boris bakker » 7 sep, 2017 9:48

Veel sterkte met je gezondheid John.
Als je stres / druk wilt vermeiden zou ik (persoonlijk) het hoe- en waarom niet publiekelijk maken maar het tot jezelf en/of eventuele betrokkenen houden. Dit kan zo ook niet voor meer reacties / meningen zorgen van anderen; maar dat is slechts mijn gedachte. :wink:

Take care!!

Boris
Der kampf gegen die eigenen oberen macht manchmal mehr arbeit als gegen die franzosen. (Guderian)
Afbeelding

Terug naar “TWENOT CAFÉ”