Art of Modeling

Even bijkomen in het Twenot Café. Wat losser dan de overige forums en hier kan het nogal eens van de hak op de tak(ken) springen.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Jakko Westerbeke, Richard Polderman

Fred Riepsaame
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Art of Modeling

Bericht door Fred Riepsaame » 23 aug 2015 15:04

Hallo modelbouwers,

Ik ben vanaf het eerste uur abonnee van het modelmagazine Art of Modeling en ik vind het een goed modelbouwmagazine tot dat zij de distributie voor Nederland
in handen gaf aan Aboland.
Om te beginnen kreeg ik nummer 39 slechts 2 weken te laat maar ik dacht dat is een beginners " fout'" maar nummer 40 bijna 5 weken!! na de verschijndatum pas in mijn brievenbus maar hiervoor moest ik 3 e-mails versturen !! om dit nummer te krijgen.
Maar het wordt nog "leuker" nu heb ik na wederom 2 e-mails gestuurd te hebben naar klantenservice@aboland.nl en naar info@artofmodelling.be, en van beide nog geen reactie ontvangen, maar ook nog steeds nummer 41 niet. :shock:
Ik weet niet of er nog meer abonnees onder de Twenot leden zijn met dit probleem maar mocht het zo zijn dan ook een e-mail naar klantenservice@aboland.nl en naar info@artofmodelling.be misschien wordt er dan iemand wakker.
Wat mij betreft, ondanks het mooie magazine, mogen ze het steken waar de zon niet schijnt, ik ben er klaar mee als dit zo door gaat.
Ik hoop dat dit ook gelezen wordt door iemand van art of Modeling die mag zich schamen. :oops:
Groet Fred :x
Niet geschoten is altijd mis !
Mathieu Kaelen

Re: Art of Modeling

Bericht door Mathieu Kaelen » 23 aug 2015 19:04

wordt nog erger Fred.... :twisted:

Art of Modelling nr. 41:
The July-August issue of Art of Modelling - although ready for print - is postponed for a unknown period of time. Reason is an issue we have with the Belgian tax services and we need to fulfill these obligations first. Printing a new issue is very costly and an euro can be spent unfortunately only once. Until the problem is solved the new issue stays ’on hold’ which will take at least a few months.
We deeply apologize for this inconvenience.

Ook ik heb enkele mails gespendeerd maar tot op heden geen antwoord gekregen.
Heb sterk het idee dat dit mooie modelbouwblad ter ziele gaat. :x (terwijl ik pas geleden een abonnement heb afgesloten voor 1 jaar :oops: :x )
robert prudon
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door robert prudon » 23 aug 2015 23:07

hallo mede bouwers

ik heb laatst ook abo afgesloten via PayPal betaald maar na 30 dagen geld terug laten storten vertrouwde het niet maar jullie moeten app met telefoon reageren ze wel op aboland heb al 3 keer
contact gehad met hun en heel snel reactie probeer het eens zou ik zeggen . nummer is de volgende 06-15111385.
gewoon constant blijven proberen reageren ze wel en kijken of ze online zijn dan gelijk proberen succes heren .

groet robert ex lid art of modeling
momenteel bezig met waffentrager
robert prudon
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door robert prudon » 23 aug 2015 23:30

hallo allemaal

aanvulling op vorige item hier heb ik nummer 40 besteld met wat extra dingen klasse service en goede ondersteuning opkomend bedrijf
met PayPal betaald en zeer snel in huis met klasse verpakking aan te raden voor iedereen . hier onder de link website.
belgie's bedrijfje
http://www.mathomodels.com/index.php?cPath=4_11_19

groet robert prudon
momenteel bezig met waffentrager
Mathieu Kaelen

Bericht door Mathieu Kaelen » 24 aug 2015 08:47

Idd heb ik ook Art of Modelling nmr 40 en enkele andere artikelen besteld bij Matthias (Mathomodels).

Snelle en zeer correcte afhandeling...aanrader!! 8)

Hopelijk kan Art of Modelling de problemen snel oplossen, zonde van dit goede vakblad. :(
(anders proberen het geld terug te krijgen hetgeen in juli is overgemaakt)
Fred Riepsaame
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Fred Riepsaame » 24 aug 2015 17:49

Ik begrijp best dat als er problemen zijn dat je niet iedereen persoonlijk kan benaderen maar het kan ook niet zo zijn dat je de abonnees maar aan het lijntje houd.
Hoe moeilijk kan het zijn: ze hebben een website Art of Modeling, zet daar een verhaaltje op waarom niemand z'n magazine kan krijgt (ben je in een keer klaar) als er iemand naar info@artofmodelling.be schrijft een vraagt wat er aan de hand is hoef je hem/haar alleen maar naar de website te verwijzen en klaar, dat heet klantenservice :wink:
En dit is wat ik niet begrijp, dat er geen informatie wordt gegeven.

Groet Fred :|
Albert Reuten

Bericht door Albert Reuten » 24 aug 2015 19:20

Er is wel info te vinden op hun website.
Fred Riepsaame
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Fred Riepsaame » 25 aug 2015 17:45

Fred Riepsaame schreef:En dit is wat ik niet begrijp, dat er geen informatie wordt gegeven.
Albert Reuten schreef:Er is wel info te vinden op hun website.
Albert je hebt gelijk, ik had eerst even moeten kijken ik neem het laatste terug :oops:

Groet Fred
Goof Muilwijk
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Goof Muilwijk » 25 aug 2015 21:25

Los daarvan begrijp ik je gevoel, Fred. Ikzelf was ook voornemens mijn abonnement af te laten lopen, te genieten van de nummers die ik nog ga krijgen, maar verder mijn abonnement niet te verlengen.
Arjan Tanis

Bericht door Arjan Tanis » 26 aug 2015 18:39

Goof Muilwijk schreef:Los daarvan begrijp ik je gevoel, Fred. Ikzelf was ook voornemens mijn abonnement af te laten lopen, te genieten van de nummers die ik nog ga krijgen, maar verder mijn abonnement niet te verlengen.
Bij mij komt dezelfde gedachte op. Let echter wel op, naar mijn mening wordt dit abonnement stilzwijgend verlengt.
Albert Reuten

Bericht door Albert Reuten » 26 aug 2015 20:54

Arjan Tanis schreef:
Goof Muilwijk schreef:Los daarvan begrijp ik je gevoel, Fred. Ikzelf was ook voornemens mijn abonnement af te laten lopen, te genieten van de nummers die ik nog ga krijgen, maar verder mijn abonnement niet te verlengen.
Bij mij komt dezelfde gedachte op. Let echter wel op, naar mijn mening wordt dit abonnement stilzwijgend verlengt.

In België is dat in ieder geval niet het geval. Telkens opnieuw betalen.
Goof Muilwijk
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Goof Muilwijk » 26 aug 2015 21:16

Albert Reuten schreef:
Arjan Tanis schreef:

In België is dat in ieder geval niet het geval. Telkens opnieuw betalen.
In Nederland ook. Althans, de vorige keer wel.
Hein Korlaar

Bericht door Hein Korlaar » 09 sep 2015 12:34

Heren,

Vandaag even gebeld naar de distributeur van Art of Modeling,
en gezegd dat nummer 41 nog steeds niet binnen is en dat eigenlijk no 42 al moest komen.

Het antwoord, dat klopt de levering is voor onbepaalde tijd uitgesteld,
En waarschijnlijk word het een dubbel nummer???? als hij weer word geleverd.

Dus afwachten maar en hopen dat het goed komt.

Hein
Johan Bijl
Bestuur Twenot
Bestuur Twenot

Bericht door Johan Bijl » 06 okt 2015 10:12

Toch maar weer een berichtje er aan gewaagd :cry:

[quoteGoedendag,

Zoals vermeld heeft u problemen met de levering van de "Art of Modelling" ,nr.: 41.
Thans is het oktober en nr.: 42 moet uitkomen cq geleverd worden.
Als abonnee ben ik een overeenkomst met u aangegaan, hetgeen u verplicht om aan de leveringsvoorwaarden te voldoen!
Indien dit, om wat voor reden, niet binnen mijn abonnementsperiode gebeurd, eis ik restitutie van het reeds betaalde bedrag van mijn abonnement over de niet geleverde nummers!

Het spijt mij dat het op deze manier moet, maar uw communicatie met uw abonnees laat veel te wensen over.

In afwachting van uw reactie,

J.C. Bijl][/quote]

Wellicht kan enige druk een positieve uitwerking hebben, maar 'k heb m'n bedenkingen?
It's difficult to face the problem if the problem is your face!
Ditmar Tabben
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Ditmar Tabben » 06 okt 2015 12:34

Heel goed, Johan!

Ik zat er zelf gisteren ook aan te denken om weer eens stennis te gaan schoppen.... :wink:

Heb jij dit naar Art of Modelling zelf gestuurd of naar de distributeur van de magazines?

Groeten Ditmar
Johan Bijl
Bestuur Twenot
Bestuur Twenot

Bericht door Johan Bijl » 06 okt 2015 13:41

Beide.
Timo de Porto
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Timo de Porto » 06 okt 2015 17:30

ik vind het te schandalig voor woorden, betalingsproblemen met de belastingdienst of wat dan ook, klant heeft betaald en mag nooit dupe worden van het probleem wat de uitgever zelf heeft gemaakt, mijn abbonement heb ik al 2 jaar geleden opgezegd wegens het niet nakomen van leveringen, erg slechte communicatie en daarbij een blad wat naar mijn smaak niet voldoet en mij teveel wil vertellen wat ik zou moeten doen...
Johan Bijl
Bestuur Twenot
Bestuur Twenot

Bericht door Johan Bijl » 08 okt 2015 16:42

Voorlopig hult men zich in een oorverdovende stilte :evil:
pascal bastiaens

Bericht door pascal bastiaens » 12 okt 2015 18:27

Dit soort firmas is sterk omdat het per persoon maar om een kleine som gaat, dus wat kan je doen? Zoveel mogelijk namen van gedupeerden verzamelen en dreigen een groepsvordering in te stellen voor de rechtbank...
pascal
Mathieu Kaelen

Bericht door Mathieu Kaelen » 19 okt 2015 16:43

zowaar een mail gehad of mijn adresgegevens nog kloppen.. zou het dan toch ???.. :? ik vrees nog steeds het ergste. :twisted:
Plaats reactie