Modelbouwdag Fort Veldhuis

Hier kunt U direct communiceren over wedstrijden, shows en meetings. Heeft u een tip over een evenement dat onze belangstelling verdient, of organiseert u zelf een bijeenkomst die een ander karakter heeft dan een bouwavond? Laat het ons hier weten!

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

Plaats reactie
Rene Erhart

Modelbouwdag Fort Veldhuis

Bericht door Rene Erhart » 29 jul, 2018 20:56

Op zondag 2 september is het weer zover, de Modelbouwdag in Fort Veldhuis! Vanaf 11.00 tot 17.00 uur bent u weer welkom.
Naast expositie van gebouwde modellen zijn er zo'n 30 tot 40 modelbouwers bezig met hun nieuwste creaties, kunt u een bouwdoosje aanschaffen bij de aanwezige zolderverkopers, en ook nog de steeds groeiende verzameling van de Aircraft Recovery Group 1940-45 bekijken. In de barruimte kunt u verschillende dranken en hapjes verkrijgen. Er wordt een bescheiden toegang gevraagd.
Medewerking aan dit evenement wordt verleend door Modelbouwclub Beverwijk, de Twenot, met bouwclub Noord-Holland Noord, IPMS regio's Noord-Holland en Haarlemmermeer, samen met nog een aantal losse bouwers. Daarnaast zijn er nog een aantal handelaren met boeken, bouwdozen en gereedschap.
Voor kinderen is er ook gelegenheid om onder deskundige leiding een eerste bouwdoosje in elkaar te zetten.
U kunt het Fort vinden aan de Genieweg 1 1967 PS te Heemskerk. Parkeren kan langs de weg voor het museum, in de berm.
Harald Verweij

Re: Modelbouwdag Fort Veldhuis

Bericht door Harald Verweij » 3 aug, 2018 18:49

Daarop voortborduren ben ik op zoek naar iemand die de "make and take" voor mij wil verzorgen.

Alle voorgaande jaren heb ik dit gedaan, met gesponsorde vliegtuigkits van HobbyBoss, met dank aan Bob Hes uit Heemskerk.

Ik heb de kits klaarliggen, inclusief lijm.

Als er iemand geïnteresseerd is, hoor ik het graag.

Harald
Insanity is a gradual proces, don't rush it....
Plaats reactie