Rob Linssen

Hier kunt U direct communiceren over wedstrijden, shows en meetings. Heeft u een tip over een evenement dat onze belangstelling verdient, of organiseert u zelf een bijeenkomst die een ander karakter heeft dan een bouwavond? Laat het ons hier weten!

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

Plaats reactie
Bas Slaats
Bestuur Twenot
Bestuur Twenot
Contacteer:

Rob Linssen

Bericht door Bas Slaats » 26 apr, 2018 7:01

Via Jan Willem hebben we het trieste nieuws ontvangen dat Rob is komen te overlijden.
Vandaag heeft de wereld een mooi persoon verloren en zal er een mooie ster aan de hemel bijkomen. De strijd is gestreden en nu heb je rust. Rob je was een mooi mens, eerlijk en rechtdoor zee, behulpzaam en het hart op de goede plek. Altijd in voor een babbel en waar nodig kon deze babbel heel ver de diepte ingaan en hadden we de mooiste diepgaande gesprekken. Gesprekken die ik nu zal koesteren en nooit zal vergeten, ons langdurige gesprek in jullie gezellige achtertuin, met een aantal heerlijke flessen rosé zit diep in mijn hart. Het is jammer dat we nu niet meer samen een vervolg aan ons bezoek aan Waterloo kunnen gegeven. Jij als Soult en ik als Ney elke hoek van het slagveld bezocht....bij een volgend bezoek zal je toch bij mij zijn maar het zal toch anders zijn nu. Je mooie figuurcreaties waren een lust voor het oog, je hebt deze hobby in ons land meer breed en vooral meer toegankelijk gemaakt. Dank voor je vele input om mijn eigen freubel creaties ook naar een niveau te brengen maar vooral dank dat ik je vriend mocht zijn. Het was mooi dat je mij bent komen bezoeken in Overloon eerder dit jaar en we toch nog met elkaar hebben kunnen praten. Een laatste omhelzing en we hadden gevoelsmatig toen al van elkaar afscheid genomen. Ik ga je missen maar dat staat in schril contrast bij het verdriet van je lieve vrouw waar je altijd vol liefde, warmte en genegenheid over sprak, je kinderen, aanhang en je oogappeltjes je kleinkinderen. Dag vriend

We'll meet again
Don't know where
Don't know when
But I know we'll meet again some sunny day
Keep smiling through
Just like you always do
'Till the blue skies drive the dark clouds far away
"Perfect is the enemy of done"
jan coen wijnstok

Re: Rob Linssen

Bericht door jan coen wijnstok » 26 apr, 2018 11:29

Dat vindt ik verdrietig nieuws. Ik kon het altijd goed met Rob vinden. Ik zal met veel plezier terugdenken aan alle gesprekken en ongein tijdens het verblijf in Munster en op bijeenkomsten. Woorden schieten altijd tekort. Ik hoop dat Rob nog veel heeft kunnen genieten van het figuren schilderen.
Wie heeft het adres om een kaart te sturen?

Jan Coen
Goof Muilwijk
Lid van de Twenot
Lid van de Twenot

Bericht door Goof Muilwijk » 26 apr, 2018 20:04

Bijzonder treurig nieuws. Heel veel sterkte toegewenst aan zijn familie en vrienden.
Alex van de Wetering

Bericht door Alex van de Wetering » 27 apr, 2018 10:41

Ik zag de titel van het bericht van Bas en toen was ik er al bang voor.....heel triest nieuws. Ik heb Rob voor het laatst gesproken op de ESM in Houten vorig jaar. Ik heb zelf een paar club meetings moeten missen en was om die reden niet op de hoogte van zijn ziekte, totdat we elkaar spraken in Houten. Ik kan niet anders zeggen....dat was schrikken. Gelukkig konden we even bijpraten en ook gewoon lachen.
Heel triest dat het daarna toch zo snel is gegaan. Heel veel sterkte gewenst voor de familie.

Alex
Afbeelding
peter van dijk

Bericht door peter van dijk » 2 mei, 2018 10:15

Triest nieuws mensen...

Het was tijdens Euro Militare dat ik Rob beter leerde kennen,
een toffe kerel en altijd bereid om een praatje te maken.

Ik wens zijn familie en vrienden sterkte toe om het gemis te kunnen dragen.

Vaarwel Rob,

Peter
"A shotgun is a good substitute for mouthwash.." (High Contrast 2017)
WIP : Defending Hill 192
Plaats reactie