Verslag en foto's bouwavond 11/11/2015

Hier vind u alle activiteiten en actualiteiten van de Bouwgroep Bouwgroep Alkmaar e.o.

Moderators: Richard Cramer, Jan Peters, Richard Polderman

Jos van Hooff

Verslag en foto's bouwavond 11/11/2015

Berichtdoor Jos van Hooff » 12 nov, 2015 23:46

Gisteravond weer de maandelijkse bijeenkomst gehad sinds de start in februari van deze bouwgroep. In de loop der tijd is er een hechte groep van liefhebbers ontstaan, onlangs heeft Rob S. zich nog aangesloten. Veel gezelligheid, kwaliteit en vooral humor. Groupbuild gestart met een groep leden van de British light tank markVI.
Sommigen zijn bekende gezichten voor veel Twenotters en anderen wellicht niet. Dat worden het nog wel. We kunnen het goed met elkaar vinden. Er worden al plannen ontwikkeld om ons wat meer te profileren naar de buitenwereld toe, dus jullie horen nog van ons!
Heb een aantal foto's bijgeplaatst van onderwerpen waar men mee bezig is.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
"A lot of guys went and a lot of guys never came back. And those who came back weren't the same anymore"

MARCEL ZWARTS

Re: Verslag en foto's bouwavond 11/11/2015

Berichtdoor MARCEL ZWARTS » 13 nov, 2015 9:06

Ik moet toegeven Jos dat ik vorig jaar mijn bedenkingen had toen jij en Carel met het idee kwamen.

Echter ik heb me totaal vergist. :oops: Het zijn geweldig gezellige avonden en ik vind het altijd weer jammer als ze voorbij zijn. De opkomst is echt zeer goed. Maar zelfs die enkele keer dat we maar met een man of vijf zaten zat het met de gezelligheid meer dan goed. Ook het probleem met het parkeren blijk erg mee te vallen.
Ik weet dat de oude garde van het wooncomplex gelukkig is met onze aanwezigheid. De overlast is minimaal en de gezamenlijke sociale ruimte wordt eindelijk weer gebruikt.

Als de populariteit blijft groeien, moeten we alleen een extra tafeltje gaan regelen want de laatste keer zaten we gezellig krap bij elkaar.

Hoe dan ook TOP! En hopelijk volgen er nog vele mooie jaren.

Groet

Marcel :D :D :D
Op dit moment bezig met een Engelse Mark VI B (Bouwgroep Alkmaar), een diorama met een 17-pounder en een Universial Carrier in Arnhem west, en een Skoda Kubelwagen van de 10.SS-Panzer-Division
Gaat ook langzaam verder met de Jagdpanzer IV/L48 in Arnhem en een Matilda Mk.II in de woestijn.
In de koelkast staan de YP408 Co, 1/16 Tiger II van s.Pz.Abt.506, 1/16 Tiger I van s.Pz.Kp. Hummel en een Opel Blitz 4x4.
Wil graag bouwen.
Humber Mk.IV van de SS-Pz.AA.9 op de Arnhemse brug met een 2cm Flak 38, Sd.Kfz.250 Ausf.A en een Sd.Kfz.232 Acht RAD.
Een Sturmgeschüt III Ausf.G van Sturmgeschütz-Artillerie-Brigade 667 in combinatie met een Churchill tank in de regen.

Jos van Hooff

Re: Verslag en foto's bouwavond 11/11/2015

Berichtdoor Jos van Hooff » 14 nov, 2015 19:14

We hebben het ook getroffen met het feit dat we ons "clubhuis" bij jouw in het wooncomplex hebben. 8)
Je moet alleen de toegang naar het parkeerterrein iets verbreden :twisted:
Ik neem een borrel op de jaren die nog komen gaan!
Gr

Jos
"A lot of guys went and a lot of guys never came back. And those who came back weren't the same anymore"

Terug naar “Bouwgroep Alkmaar e.o.”