Virtuele Twenot show.

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Dames en heren, beste leden. Komende zondag zouden we eigelijk met zijn allen in Nieuw Vennep te vinden zijn, maar dat feest gaat uiteraard niet door. Laten we dus online een alternatief feestje organiseren. Ik neem aan dat de meeste van jullie wel iets afgebouwd hebben de laatste maanden, sinds Overloon, post daarom hieronder je model wat eigenlijk in Nieuw Vennep op tafel had moeten staan, zodat alle leden toch iets moois kunnen bewonderen en we laten zien dat de club alive en kicking is!

Hapsjes en drankjes dien je zelf te verzorgen.
Wel heb ik een gast presentatie in de aanbieding van een van onze leden, namelijk Niels Henkemans over de Duitse ervaringen in1944:

Fijne zondag!

Bas

PietvanHees

Lid van de TWENOT
Tja, in wedstrijden inschrijven doe ik eigenlijk alleen "omdat dat zo hoort" Dus ik zet gewoon op een rijtje wat er af is geraakt en wat ik mee zou nemen om te laten zien. 1, 2 en 5 zijn opgepoetste Jan van Veen modellen, De groep 1:48 bevat ook wat "Jan" modellen en de 1:100 zijn 3d geprint. Daarna een 1:160 blitzkoffertje (ook 3d) en Mijn Austin K2Y.

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
20200614_115635.jpg
Het wordt al gezellig druk hier. Prima plakweer vandaag. Er zijn ook al diverse bouwgroepen aanwezig. ;)

Gr Bas

Alex van de Wetering

FOC-begeleider
Lid van de TWENOT
Ja, ik ben wat laat.....ik moest vandaag eerst nog even op studiereis naar de locatie van ons vorige TWENOT meeting.....oorlogsmuseum Overloon, om daar de Crab te bestuderen voor mijn FOC project.

Als onze meeting in Nieuw-Vennep was doorgegaan, dan had ik deze modellen meegenomen....

Nee, allemaal nog niet af, maar dat begint een beetje m'n trademark te worden!

IMG_2441.JPG

IMG_2444.JPG
bOUW6.JPG

Bas Slaats

TWENOT-bestuurslid
Lid van de TWENOT
Ik hoop dat iedereen een mooie dag beleefd heeft. Dank aan alle deelnemers, de digitale tafel is zeker niet leeg gebleven.

Ikzelf heb nog wat inspiratie opgedaan in het museum van Hooge Mierde welk zeker de moeite waard is. Tzt zullen we wel iets schrijven voor de Tank, maar hier alvast een voorproefje. 20200614_132615.jpg

Arne Poirot

Lid van de TWENOT
Ook wel weer eens leuk
(om het gevoel weer terug te krijgen)
Zó uit de doos na een super enthousiast bouwverslag in DE TANK

IMG_1342.JPG

Laatst bewerkt:
Bovenaan