Trumpeter 1:35 Rooikat

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Als tussendoortje heb ik de Zuid-Afrikaanse Rooikat pantserwagen van Trumpeter gebouwd:

5E872070-CFF0-4D73-ABB7-2C2E489BDDAC.jpeg408AB212-D82C-426B-AAFB-4E0A4AEC6BD2.jpegDFF8EFA7-EDDD-45DF-8847-1DDEE9C66EE5.jpeg39707DD0-AAB1-4166-ACA3-A61FCD5B6917.jpeg

Helemaal recht uit de doos, behalve dat ik de antennes toegevoegd heb van 0,3 mm verenstaal.

Ik vind het geen slecht model, maar ik vind het wel te duur: voor de €60 die ik ervoor betaald heb, had ik meer model voor m’n geld verwacht — niet groter, maar wel betere pasvorm, strakker gegoten, meer opties, luxer materiaal, weetikveel.

Pepijn Heerkens

Lid van de TWENOT
Er zijn gek genoeg een aantal fouten die voor de ontwikkeling van de kit al aangekaart waren door het persoon die alle informatie heeft aangeleverd. Trumpeter heeft er bewust voor gekozen om die te maken. Ik zal die binnenkort eens op zoeken.
Verder een leuke kit van een leuk voertuig!

Ga je hem nog verweren?

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Er zijn gek genoeg een aantal fouten die voor de ontwikkeling van de kit al aangekaart waren door het persoon die alle informatie heeft aangeleverd. Trumpeter heeft er bewust voor gekozen om die te maken.
Vreemd, maar niet iets dat bij Trumpeter nou nooit voorkomt, heb ik de indruk … Het zou interessant zijn om te lezen wat er mis aan is, in elk geval.

Ga je hem nog verweren?
Nee, ik laat hem zo. Schoongemaakt voor een parade of een open dag of zo, zullen we maar zeggen :)

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
De pasvorm is best goed. Met een paar onderdelen moet je even opletten en/of wat plakband gebruiken, maar niks dat ook echt moeite kost. Vooral de wielophanging heeft daar last van, daar moet je echt mee opletten en een beetje andere volgorde aanhouden dan Trumpeter aanraadt.

Bovenaan