tankograd opruiming

Van de volgende Tankograd titels heb ik 1 exemplaar in de opruiming voor € 10,00 per stuk excl. verzendkosten
5009, 5011, 5015, 5028, 5030, 5033, 5034, 5041, 5069
5009.jpg 5011.jpg 5015.jpg 5028.jpg 5030.jpg 5033.jpg 5034.jpg 5041.jpg 5069.jpg

Van de volgende Tankograd titels heb ik 1 exemplaar in de opruiming voor € 10,00 per stuk excl. verzendkosten
3008, 3020, 7002, 7004, 9020
3008.jpg 3020.jpg 7002.jpg 7004.jpg 9020.jpg

Peter Vierhout

Regiocoördinator Midden
Lid van de TWENOT
Ik had graag de volgende titels overgenomen :
  • Der Kampfpanzer M48 in der Bundeswehr (5011 ?)
  • Panzerkampf im kalten Krieg (5028 ?)
  • Challenger 1 MBT (9020 ?)

Details via prive bericht,
groet, Peter

Ik had graag de volgende titels overgenomen :
  • Der Kampfpanzer M48 in der Bundeswehr (5011 ?)
  • Panzerkampf im kalten Krieg (5028 ?)
  • Challenger 1 MBT (9020 ?)

Details via prive bericht,
groet, Peter
Ik weet niet waarom, maar krijg volgende melding:
"Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: Peter Vierhout. "
Peter, stuur anders even een email naar info@poppybooks.nl

Pepijn Heerkens

Lid van de TWENOT
Ik weet niet waarom, maar krijg volgende melding:
"Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: Peter Vierhout. "
Peter, stuur anders even een email naar info@poppybooks.nl
Kijk a.u.b. even na of je privéconversaties kunt ontvangen. Het lijkt er namelijk op dat dit voor veel mensen onbedoeld uitstaat, waardoor ze onbereikbaar zijn voor privéberichten.

Je kunt dit controleren door rechtsboven op je naam te klikken, daarna op Privacy en dan te kijken wat de instelling is voor Conversaties met jou starten. Staat dit op „Niemand” dan ben je niet bereikbaar voor privéberichten!

Had ik al gecontroleerd en dit is geen conversatie met mij starten, maar ik wil een conversatie met iemand starten.
En ik vrees dat dit dus alleen kan als ik lid ben (gezien de instellingen bij concersatie: niemand, leden, mensen die jij volgt).

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Wat Pepijn bedoelt is dat @Peter Vierhout even moet kijken of mensen conversaties met hem mogen beginnen. En inderdaad, als ik even bij z’n instellingen kijk (dat kan ik wel, maar jullie niet) dan zie ik dat het op „Niemand” staat, dus hij is onbereikbaar via privéconversaties.

„Lid” daar slaat trouwens op lid van het forum, niet lid van de TWENOT.

Peter Vierhout

Regiocoördinator Midden
Lid van de TWENOT
Moses, kijk even een paar dagen niet op het forum en mijn halve doopceel wordt gelicht ;)
Ik stuur binnenkort wel een mail naar Poppy Books.
Had overigens al prive berichten ontvangen ook al stond blijkbaar mijn instelling op "Niemand". Die staat nu op "leden".

Bovenaan