[Ron] Tamiya M151A2 w/trailer

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Leuk, ik heb die M151 altijd al een goed uitziend voertuig gevonden.

Bedenk trouwens met die figuren wel dat je ze M16A1’s moet geven (met glad voorhout) en geen M16A2’s (met geribbeld voorhout), en ook die AT-4 raketwerper hoort er niet op :)

Hej Jakko,
ja, dat weet ik. Heb zelfs een tijdje zitten mijmeren over stale helmen, maar de meesten in Europa kregen al vrij vroeg de "Fritz"-helm. Daarbij komt dat ik niet genoeg van deze heb.
Ik heb inmiddels de "Grenada"-variant klaar voor verf en ben een beetje in de "kleine 4x4-hoek" blijven hangen om weer wat in de hobby te komen.

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Er zit genoeg overlap in gebruik van PASGT-helm en M151A2 dat dat inderdaad geen probleem hoeft te zijn. Goede M1 helmen met camouflageovertrek zijn niet zo heel makkelijk te vinden, afgezien van in een paar oudere Tamiya-setjes van bijvoorbeeld het 107 mm mortier M30 en zo, maar om er daar nu een paar van te kopen hiervoor gaat misschien ook weer een beetje ver :)

IK heb nog wel wat M1-helmen, maar die gaan naar mijn Grenada-versie van de MUTT.
Ik heb wat vooruitgang en kiekjes, maar geen foto uploadaccount. Photo phuckit gebruik ik allang niet meer.
's Kijken dat ik mn blog bijwerk. Kan ik ze kopiëren...

Ik trek me (nu al) uit de foc terug.
Het interesse in de hobby is weg, vlamt zo nu en dan wat flauwtjes weer op, maar te weinig om constructief bezig te zijn.

Alex van de Wetering

FOC-begeleider
Lid van de TWENOT
Ron,

Je bent zeker niet de enige die te maken krijgt met dit soort interesse/bouwdips. Hopelijk motiveren de werkjes van anderen hier op het forum je voldoende om tzt weer wat te doen. We hebben nog tot maart....dus je kan altijd de boel later weer oppakken.

Alex

Bovenaan