Regiomiddag Regio Rotterdam

A

Anonymous

Mooi!

Okee ik probeer de datum vrij te houden en dan neem ik mijn twee nieuwste vriendjes mee; een Pz IV D en een 38(t) want ik kan wel wat input gebruiken.

Pedor

P.S. LOL en speciaal voor Marc: MET HELM
(zie volgende bericht)

Marc Koppelman

Groepsleider Bouwgroep Zuid-Holland Zuid
Lid van de TWENOT
Peter van Stiphout zei:
Mooi!

Okee ik probeer de datum vrij te houden en dan neem ik mijn twee nieuwste vriendjes mee; een Pz IV D en een 38(t) want ik kan wel wat input gebruiken.

Pedor
Trek je dan ook de outfit van je avatar aan :p

Grtz,
Marc

A

Anonymous

Hi johan, komen er ook PE deskundigen? Dan neem ik mijn Sturer Emil mee met voyager PE set. Ik kom er niet mee verder.

Verder neem ik ook de Jagd panther mee. Dan kun je samen met Clemens vast naar osn gezamelijke project kijken :cool: :cool:

Johan Bijl

Regiocoördinator Zuid-West
Lid van de TWENOT
Beste medeplakkers,

Rob Linssen schreef........
Hi johan, komen er ook PE deskundigen? Dan neem ik mijn Sturer Emil mee met voyager PE set. Ik kom er niet mee verder.
.

Eén of meerdere "PE-deskundige(n)" gezocht :!:
En ik denk niet dat Rob alleen moeite heeft met Photo-Etch :huh::

Trouwens hier is de Regio-middag onder andere voor bedoeld.

Groeten
Johan Bijl

Bert Lindeboom

Lid van de TWENOT
ik wil toch even het verschil aangeven tussen de regio-dag en de regio-middag van johan.Op de jaarlijkse regiodag bieden we een programma van demo's van de diverse modelbouwtechnieken zoals ;werken met PE,airbrush,figuren-schilderen e.d. als vraagbaak voor de bezoekers,ook is er dan handel aanwezig om leuke dingen in te slaan.De regio-middag die Johan opstart is bedoeld als ontmoetingspunt voor modelbouwers waarbij de bezoekers zelf de gesprekstof meenemen,demo's zijn er niet,als je iets wilt weten ben je afhankelijk van of er iemand is die er wat van af weet,daarom moeten er zoveel mogelijk mensen komen want dan is de kans groter dat je vragen beantwoord worden.Ik heb dit geschreven zonder overleg met johan,zijn invulling van de middag zal misschien iets anders zijn dan zoals ik die schets maar het is om even aan te geven dat het niet een middag is zoals op 22 jan.j.l.
groeten, bert lindeboom
regio-coordinator zuid-west

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
ik ben er hoogst waarschijnlijk ook bij deze keer.
ben nog nooit naar een bijeenkomst geweest, dus deze keer ben ik er.
En is het dan de bedoeling dat je 1 of meedere modellen meebrengt.

Oh nog iets kan ik daar gratis parkeren?

Gr Manuel

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Hoi Manuel.
ben nog nooit naar een bijeenkomst geweest, dus deze keer ben ik er.
Eens moet de eerste keer zijn, toch.

Bij het museum kan men gratis parkeren.
Het is wel de bedoeling dat er modellen meegenomen worden, klaar of in aanbouw.
Als het maar voldoende gespreksstof oplevert.

Tot zaterdag 20 mei as.

Groeten
Johan Bijl

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
Zag dat het "op zuid" is deze meeting. (ff in stratenboekje gekeken)
Wist niet dat daar een museum was.
Ken wel het mariniers museum bij het "witte huis"
maar klopt het dat het dus in Rotterdam zuid is?

GR Manuel

Klopt als een bus! Als je de Erasmus overgaat moet je rechtdoor. Dan Katendrecht in, als maar rechtdoor en dan is het tegenover Provimi (dierenvoederfabriek). Kan echt niet missen!

Yoooooos,

Jurjen

Marc Koppelman

Lid van de TWENOT
Hi Manuel,

Wat Jurjen beschrijft is de goede route, maar mocht je niet zo bekend zijn in Rotterdam (net zoals ik, want ik verdwaal al op het Zuidplein :oeps: ) dan kan je het beste de havennummers volgen (staan op de blauwe ANWB borden). Het havennummer van Katendrecht is: 1282

Cheers,
Marc

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
nee ik woon daar bijna om de hoek
woon aan de andere kant van het water
Maar ik kende alleen het museum bij het Witte Huis
Dus wilde ff zeker weten of het idd op Rotterdam zuid was, ik ken Rotterdam heel goed heb er 24 jaar gewoond

dus ik moet het wel kunnen vinden, en ben zeker van de partij deze keer.
Wil wel een keer de mensen ontmoeten met wie ik op dit forum zit.

Dus tot 20 mei

GR Manuel

Marc Koppelman

Lid van de TWENOT
Stom van me, helemaal niet op je profiel gelet... :oeps: Excuses, maar in ieder geval tot de 20ste :D

Grtz,
Marc

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
maakt niet uit hoor
ik woon sinds 1 april ook in lelystad
dus ik woon in 2 steden is heel ingewikkeld, Dont ask
maar de 20e ben ik er een keer bij, mijn vrouwtje gaat ook mee.
Die is wel een benieuwd wat voor mensen er nu allemaal op dit forum komen.
En ze heeft ook zelf een paar figuren geschilderd dus ik ga die ook meenemen.

gr manuel

Bert Lindeboom

Lid van de TWENOT
kan d'r helaas niet bij zijn maar johan wil het niet bij 1 middag laten dus de gelegenheid zal zich nog wel voor doen,
groeten,bert

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
zijn vrouwen ook welkom????

dan neem ik mijn vrouwtje ook mee, en ja die heeft ook een paar modellen die ze heeft gebouwd en geschilderd.
Dus als er iemand is op zaterdag die roze/paarse duitse soldaten bij zich heeft dan ben ik dat.
(deze heeft mijn vriendin namelijk geschilderd)

Zelf neem ik mijn Sherman mee, en een broertje van hem die ik een jaar of 3 geleden heb gemaakt,

tot zaterdag
gr manuel

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
ik kom voor de eerste keer, ik kom eigenlijk gewoon voor wat tips en handig heden,
en om eens te kijken hoe gezellig het allemaal wel niet is.
kan namelijk wel wat hulp gebruiken bij de weathering van mijn Sherman,

groetjes Manuel

Ik zou mijn Kingtiger wel een washje willn geven.. is dat mogelijk??

Ik neem mijn KT, flammpanzer 3 en dan nog een kitje mee denk ik.. maar dat weet ik nog niet zeker.

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Beste medeplakkers,

Aanstaande zaterdag is de eerste Regio-middag van Rotterdam.
Gezien de reakties op het Forum, hebben we hoge verwachtingen en is er niets dat een gezellige middag in de weg staat.
Ook vanuit het Oorlogsverzetsmuseum wordt, in de persoon van Ed Visser ( Ook Twenotter ), enthousiast gereageerd.

In principe is het zoals Bert Lindeboom aangaf niet dezelfde opzet als de Regiodag in januari ( Deze is immers uniek ), maar is het de bedoeling, indien er voldoende animo voor bestaat, meerdere Regio-middagen per jaar te organiseren.
De middag(en) is/zijn juist bedoelt om van elkaar te leren, ideeën uit te wisselen en antwoorden te geven op vragen.
Voor het geven van uitgebreide demo's is de tijd beperkt, echter er is wel ruimte om antwoord te geven op weathering, washes, figuurschilderen, het werken met etch e.d.
Verder neem veel modellen mee, klaar of in aanbouw!

Tot aanstaande zaterdag in het Oorlogsverzetsmuseum, Veerlaan 82-92 te Rotterdam ( havennummer 1283 ), aanvang 12.00 uur.

Groeten
Johan Bijl

Bovenaan