Regiomiddag Regio Rotterdam

Johan Bijl

Regiocoördinator Zuid-West
Lid van de TWENOT
Beste plakkers,

In navolging van de geslaagde regiodag in Rotterdam van afgelopen januari, onder leiding van Bert Lindeboom, is het idee ontstaan om een regiomiddag te organiseren.
De bedoeling is, wanneer er voldoende animo voor bestaat, meerdere regiomiddagen per jaar te houden.
Deze bijeenkomst(en) worden op dezelfde locatie gehouden als de Regiodag, namelijk het OorlogsVerzetsmuseum, Veerlaan 82-92 te Rotterdam en de eerste zal plaatsvinden op zaterdag 20 mei 2006 van 12 tot 16/17 uur.
In principe is alles mogelijk m.b.t. modelbouw, maar ook workshops lezingen, films of dergelijke, alle ideeën zijn welkom!
Maar vooral modellen meenemen klaar of in aanbouw.
Voor informatie of heb je interesse neem dan contact met mij op via een PB-tje.

Tot zaterdag 20 mei 2006!

Heyz, leuk idee. Ik wil graag komen.
Maar helaas zit er een addertje onder het gras. Ik heb net een partime baan. En dat valt op zaterdag. Ik heb geen idee hoe ze het daar regelen, maar ik ga dat ff na vragen. Jullie horen nog van mij of ik kan komen, en zo niet. Helaaaaas.. :huil:

Hilbert

erg leuk!

heys das leuk ik kom uit papendrecht valt toch ook nog wel onder regio rotterdam geloof ik.
maar tja ik heb ook een baan en das op zaterdag wel erg leuk idee, als ik een datum weet kan ik vrij vragen ik kijk er naar uit!

kun je daar dan eventueel ook gaan zitten en bijv verder bouwen aan een model waar je mee bezig bent? eventueel misschien id?!

misschien tot dan!

groetjes kai reichwein

Ik kan komen :D :D

Die dag valt net onder mijn leer tijd voor het examen maar om nou zowat fulltimne te gaan leren en er ff tussenuit te komen kom ik graag :D En ik heb daarvoor al vrij gekregen vvan mijn werkgever.

Ik zie er naar uit!!

Hilbert

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Beste Kai,

Waar men ook vandaan komt, iedereen is welkom op zaterdag 20 mei as. van 12 tot 16/17 uur.
Tevens wordt het op prijs gesteld dat er een eigen inbreng is van de deelnemers/bezoekers.
Met andere woorden als je ons deelgenoot wilt laten worden van je huidige project(en) door op deze regiodag te bouwen,.....graag!
Stuur mij een PB-tje, over wat je in gedachten hebt, zodat we een en ander kunnen regelen.

Hilbert en Jurjen,

Ik had niet anders verwacht eigenlijk ;)

Groeten
Johan Bijl

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Volgens mij was Arnhem ook regio Rotterdam....
Klopt Jan,.......je hebt goed opgelet tijdens Aardrijkskunde :)

Het bekende rijtje was toch: Arnhem, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis en hè.....Oh ja Hoek van Holland ;)

Groeten
Johan Bijl

Marc Koppelman

Groepsleider Bouwgroep Zuid-Holland Zuid
Lid van de TWENOT
Johan Bijl zei:
Volgens mij was Arnhem ook regio Rotterdam....
Klopt Jan,.......je hebt goed opgelet tijdens Aardrijkskunde :)

Het bekende rijtje was toch: Arnhem, Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Maassluis en hè.....Oh ja Hoek van Holland ;)

Groeten
Johan Bijl
Voeg Goeree-Overflakkee er ook nog maar toe ;)

Cheers,
Marc

alles leuk natuurlijk, zo'n regiomiddag, maar zijn er ook regiomiddagen dichter bij de deur? ik vind rotterdam net even te ver, maar amsterdam, haarlem, sneek en leeuwarden zijn voor mij byzonder goed te doen, dus, het balletje is opgegooid!

Timo

A

Anonymous

Johan,

Mag je ook komen als je (nog) geen lid bent van de Twenot?

Greetz,
Pedor

Maarten Weers

Lid van de TWENOT
Johan,

Greetz,
Pedor
Hoezo nog geen lid? Zijn er hier dan mensen op het forum die geen lid zijn van TWENOT? :oei: Ongeloofelijk! ;)

Wordt nu meteen lid, voor het geld hoef je het niet te laten, en je steunt meteen een goed doel. :D

Groeten Maarten

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Peter, ook als je geen lid bent ben je natuurlijk van harte welkom :D
Dat geldt voor alle twenotmeetings.
Je betaald dan wel gewoon de entree voor het museum.
Verder kan ik me alleen maar bij Maarten aansluiten ;) ;)
Jan :D

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Beste Peter,

Je vraag was,
Johan,

Greetz,
Pedor
Natuurlijk ben je welkom!
Goed humeur verplicht :D

De rest is al gezegd door Maarten en Jan en daar sluit ik me bij aan.

Tot zaterdag 20 mei

Groeten
Johan Bijl

Johan Bijl

Lid van de TWENOT
Beste Hilbert,

Goed dat je onderstaande aansnijdt.
Moet je ook als lid zijnde dokken voor je naar binnen mag??
In principe zijn de (regio)meeting(s) gratis voor Twenot-leden, echter er is een " maar "!

In het kort

Het Oorlogsverzetsmuseum stelt haar ruimte ter beschikking aan ons
( Twenot ) voor dergelijke meetings.
Nu is het museum afhankelijk van betalende bezoekers en...... subsidies.
Om voor deze subsidies in aanmerking te komen en te blijven, moeten zij aan kunnen tonen dat er voldoende belangstelling bestaat voor het museum.
Daarom zullen wij net als bij de Regiomeeting(s) in januari, georganiseerd door Bert lindeboom, entree vragen.
De entree is 1 euro voor leden (op vertoon van ledenpas) en 2 Euro voor niet leden.

Tot zaterdag 20 mei as.
Johan Bijl

en wat ''lid zijn'' zeggen? Dat je betaald voor het feit om de site staande te houden?? of omdat je lid bent op dit forum?? Of staat dit forum er juist buiten?

Echt erg is het niet. Het is echt super goedkoop.

Wie neemt wat mee ?? :cool:

Hilbert

Bovenaan