Regio-middag Rotterdam, 20-05-'06.

Johan Bijl

Regiocoördinator Zuid-West
Lid van de TWENOT
Afgelopen zaterdag heeft de ( eerste ) Regio-middag in Rotterdam plaats gehad.
Allereerst gaat onze dank uit naar Ed en Astrid voor de goede zorgen en het Oorlogsverzetsmuseum voor het beschikbaar stellen van de ruimte.
Verder willen wij de deelnemers bij deze bedanken voor de gezellige en geslaagde middag!
Als je voor de eerste maal iets dergelijks organiseert, weet je niet hoe het gaat lopen, echter dat gaf geen enkel probleem.
Als vanzelf gaf ieder van het tiental aanwezigen zijn eigen inbreng, wat resulteerde in een bouw, spuit, verf, plak, snij in je vingers, lees, tips en noteer middag.
Tevens waren de tafels goed met modellen gevuld, klaar of in aanbouw.
Helaas is het nemen van foto's erbij ingeschoten, dus we zijn aangewezen op de foto's door Marc gemaakt :huil: :)
Wat ons betreft zijn dergelijke middagen voor herhaling vatbaar.
Laat het ons weten of er behoefte bestaat om regelmatig een middag te houden?

Wellicht tot een volgende Regio-middag
Clemens/Johan

Ik kon helaas niet komen, ik had het te druk met 49 worden ;) Volgende keer( Overloon, 10 juni) beter. En anders zie ik julie misschien op 24 en 25 juni in Roermond http://www.santafe-online.nl/ . Cheerio, Arno

A

Anonymous

Jaaah, ik zal dan zeker van de partij zijn. Het is eindelijk een beetje in de buurt en ik heb verder toch geen vrienden...
:D

Heb me vandaag trouwens ingeschreven als lid. Tot in Overloon allemaal!

Peter IV ausf D.

(Marc ook nog bedankt voor het snelle plaatsen van de foto's in het cafe trouwens...)

Marc Koppelman

Groepsleider Bouwgroep Zuid-Holland Zuid
Lid van de TWENOT
Graag gedaan Peter :)

En wat de regiomiddag betreft: zeker voor herhaling vatbaar.

Grtz,
Marc

C. van Gorp

Lid van de TWENOT
geslaagde dag

Het was zeer zeker een geslaagde dag... misschien een idee om dit toch uit te zetten naar een bijeenkomst met een hogere frequentie....

knippen en plakken is toch leuker in gezelschap...

tot in overloon...

greetz Clemens –>

Manuel de Jong

Lid van de TWENOT
Het was erg gezellig, heb een hoop mooie modellen gezien.
en een hoop geleerd van " de gezicht schilder demo"

Ik zelf zou het wel erg leuk vinden om regelmatiger een knip en plak midddag te hebben.

Groetjes Manuel

Bovenaan