Problemen met verzenden PB's

Marc Koppelman

Groepsleider Bouwgroep Zuid-Holland Zuid
Lid van de TWENOT
Goedemiddag,

Ik heb zojuist gemerkt dat ik gisteren en eergisteren een aantal berichten heb verstuurd, maar deze blijven steken in mijn outbox. Hebben hier meer mensen problemen mee of heb ik gewoon pech ;)

Mvgr,
Marc

heey het spijt me ik heb er geen last van ik heb de afgelopen week veel gePB't en volgens mij heb ik er geen last van gehad.

Je hebt dus egt pech ;)

Succes
Nick

Niels Henkemans

Lid van de TWENOT
Volgens mij blijven je berichten in je outbox zolang de ander ze niet gelezen heeft. Met de kerstdagen kan ik me dat wel voorstellen. Een andere mogelijkheid is dat de inbox van de mensen die je wil bereiken, maar dat weet ik niet zeker.

Grtz Niels

Jan Peters

Lid van de TWENOT
Berichten blijven in principe in de 'outbox' staan totdat ze gelezen zijn door de ontvanger. Een volle 'inbox' bij de ontvanger heeft er niets mee te maken, de berichten die er het langst in staan worden automatisch gewist als de box 'vol' is. Berichten die je dus echt wil bewaren kun je beter in de 'savebox' plaatsen ;)
Jan :)

Johan Bijl

Regiocoördinator Zuid-West
Lid van de TWENOT
Hoi Marc,
Goedemiddag,

Ik heb zojuist gemerkt dat ik gisteren en eergisteren een aantal berichten heb verstuurd, maar deze blijven steken in mijn outbox. Hebben hier meer mensen problemen mee of heb ik gewoon pech

Mvgr,
Marc
Je zal ze wel onvoldoende gefrankeerd hebben :duivel:
Zuinige Zuid Hollander

Groeten
Johan

Marc Koppelman

Groepsleider Bouwgroep Zuid-Holland Zuid
Lid van de TWENOT
Goedemiddag,

Je hebt gelijk Jan, er is al reactie op 1 gekomen. Drukte om niks eigenlijk :p
Johan Bijl zei:
Hoi Marc,
Goedemiddag,

Ik heb zojuist gemerkt dat ik gisteren en eergisteren een aantal berichten heb verstuurd, maar deze blijven steken in mijn outbox. Hebben hier meer mensen problemen mee of heb ik gewoon pech

Mvgr,
Marc
Je zal ze wel onvoldoende gefrankeerd hebben :duivel:
Zuinige Zuid Hollander

Groeten
Johan
Zoals we op Goeree-Flakkee (Zuid-Holland) zeggen: lache met joe :duivel:

Mvgr,
Marc

Bovenaan