oplossen problemen met posten foto's

A

Anonymous

Ik merk een steeds weerkerende vraag over hoe je foto's moet posten daarom maak ik nu een begrijpelijke instructievideo. Als alles goed gaat kan deze binnenkort bekeken worden. daarom dus even deze foto posten.

5037reeks2_00004.JPG
 
Filmpje is gemaakt ik zet het morgen ergens online zodat je het kan bekijken en ik jullie mening kan horen. Verwacht niet al te veel van het filmpje is de eerste keer dat ik iets van videobewerking doe en heb het vlug vlug gedaan bij wijze van experiment. Maar toch is alle commentaar welkom.

grtz alex
 
foto's plaatsen

Hallo,

Leuk idee om een handleiding te maken.Ik hoop alleen dat er ook in word uitgelegd hoe je de foto's online krijgt.Ben een behoorlijke leek op het gebied van pc en aanverwante rommel.En de kreet zorg dat je foto's online staan,helpt mij niet echt .Ik ben benieuwt naar het filmpje.
groet Tom
 
sry maar ik moet je teluerstellen hoe je foto's online zet staat er niet in. Daarvan zal ik in de zeer nabije toekomst een handleiding maken (ook van het posten van foto's trouwens voor diegene die een filmpje mar niets vind) het filmpje staat trouwens online maar ik weet niet zeker of iedereen hem kan bekijken het is mogelijk dat je de juiste codec niet hebt dus ja daar moet ik nog iets aan doen.

het filmpje

grtz alex
 
Hoi Tom, goed punt. Om foto's te plaatsen op de site die ik als voorbeeld gebruik heb je alleen een hotmailadres nodig.
Stap twee is lid worden van de site (wijst zich vanzelf)
Stap drie is eigen album maken en daar je foto's in plaatsen (linker kolom onderaan)
Heb je hier genoeg aan?
 
Je kan j eook aanmelden op armorama zodat je kan posten op de fora en dan krijg je ook de mogelijkheid om op armorama foto's te plaatsen dit doe je door naar 'mijn gallerij' te gaan en daar foto's toe te voegen.

grtz alex
 
ff een stukje uit een eerder antwoord. Staat trouwens ook gewoon bovenaan op het foto album. Stap 7 t/m 11 worden ondersteunt door de plaatjes.


1 je moet je foto's ergens online zetten
2 dat kan o.a. hier http://groups.msn.com/Dutchmodelbuilding/_homepage.msnw?pgmarket=nl-nl
3 je hebt alleen een hotmailadres nodig (hoef ik denk ik niet uit te leggen toch?)
4 daarmee log je in op de site (lid worden/become member of zoiets)
5 dan ga je naar "hulpprogramma's en maak je je eigen album
6 daarin plaats je dan je foto's
7 dan klik je met rechts op zo'n foto en ga je naar properties of eigenschappen
8 daar kopier je de hele URL t/m .jpg of .jpeg (wat daarna komt heb je niet nodig)
9 met die url ga je naar dit forum dan klik je op Img en plak je je URL er meteen achter
10 klik je nog een keer op Img
11 voila, foto staat er.
12 stap 7 t/m 10 herhalen voor je volgende foto's

Meest lastige stap is het selecteren van de hele URL. Door aan het begin van de URL te klikken en naar rechts onder te slepen wordt de hele URL zichtbaar. Die moet je dus kopiëren

Hoop dat alles duidelijk is, succes
 
@ Tom, als een makkelijk plekje wilt kun je idd de eerder genoemde sites nemen. ik heb zelf mn spul bij www.mijnalbum.nl gestald. Werkt ook heel goed.
Je maakt een account, een fotoalbum en daarna kun je makkelijk uploaden. Gewoon met de verkenner en je browser ...

Cheers, MartinD
 
Terug
Bovenaan