Lier conventie

jeroen duifhuizen schreef:
misschien stomme vraag, maar bij een eerste inschrijving moet je dan zelf kiezen in welke categorie je je model inschrijft en dan bij volgende deelnamen wordt je automatisch ingedeeld? of bepalen jullie in welke categorie je terecht komt?

gr jeroen (die ook van plan is te komen als ie weer mee kan karren met JP Cool )

Dat wil ik ook wel weten, en natuurlijk kun je meekarren Jeroen Wink
Jan

Bij de eerste deelname bepaal je inderdaad zelf in welke categorie je je model inschrijft. We gaan er vanuit dat iedereen zelf wel kan zien op welk niveau hij ongeveer zit. Soms zien we wel eens dat mensen hun model bewust op een lager niveau inschrijven maar dat corrigeert zich het jaar erop wel weer, want we houden heus wel bij wie een plak won. Dat gaat in de database en als je bvb een gouden plak won in de advanced categorie en je wil volgend jaar weer inschrijven, dan beland je automatisch in de masters categorie... maar in de praktijk zie we toch dat de meesten het niveau van hun model heel goed kunnen inschatten.

Groeten

Flip
 
Ik denk dat ik dan ook maar afzak naar het Belgische land. Een zondag is voor mij meestal makkelijker dan een zaterdag in verband met sport. Dus dat is al een dik pluspunt!!!

Cheers, MartinD
 
Terug
Bovenaan