Inlogstrubbelingen

Ik krijg de laatste tijd wanneer ik wil inloggen steeds de melding dat ik het maximum aantal pogingen om in te loggen overschreden heb. Aangezien ik geen problemen heb om mijn gebruikersnaam en wachtwoord te onthouden neem ik aan dat een of andere grapjas probeert onder mijn naam in te loggen. Ik vind het knap irritant om steeds een extra code te moeten invoeren bij het inloggen. Vraag me af of andere mensen soortgelijke ervaringen hebben.

Arjan

Hoi Arjan, hier heb ik geen problemen maar bij ML is het weleens voorgekomen.
Het grootste probleem met internet heb ik bij mijn E-mail daar wordt door iemand anders onder mijn naam vanalles verzonden.
Mijn verontschuldigingen hiervoor.

Cheerio, Arno

EricReist

Lid van de TWENOT
Hoi Arjan,

Ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde, kan soms met 1x inloggen alweer opnieuw beginnen en letters invullen (die soms onleesbaar zijn). Nu moet ik bekennen dat ik soms mijn naam zonder hoofdletter invul en dan meteen dit probleem heb...

Eric

A

Anonymous

Jacco Buurstra zei:
j.w.stokkers zei:
Had dit ook van de week toen ik onderweg even wou inloggen op het forum!

JW
Tijdens het rijden? :rofl: ;)

Hoe bevalt trouwens je nieuwe car??

Grtz Jacco,

Ja ben multitasking!! Nee ff karretje aan de kant van de weg!! UMTS aan en gaan met die banaan!! 2 week april pas nieuwe bak :huil: :huil: Dan gelijk maar ff testen op de Autobahn...goede smoes om even bij Modelbau König binnen te lopen :rofl: :rofl:

JW

Wouter Smit

Lid van de TWENOT
j.w.stokkers zei:
Jacco Buurstra zei:
j.w.stokkers zei:
Had dit ook van de week toen ik onderweg even wou inloggen op het forum!

JW
Tijdens het rijden? :rofl: ;)

Hoe bevalt trouwens je nieuwe car??

Grtz Jacco,

Ja ben multitasking!! Nee ff karretje aan de kant van de weg!! UMTS aan en gaan met die banaan!! 2 week april pas nieuwe bak :huil: :huil: Dan gelijk maar ff testen op de Autobahn...goede smoes om even bij Modelbau König binnen te lopen :rofl: :rofl:

JW
JW,
Wat voor 1?

Wouter

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Arjan Wiskerke zei:
Vraag me af of andere mensen soortgelijke ervaringen hebben.
Ik had dit niet zo lang geleden op een forum dat ik onderhoud: zelf had ik het toen ik probeerde op de beheerderspagina's in te loggen, en andere gebruikers klaagden de volgende dag over precies hetzelfde als jij nu. Het vreemde is dat er niks van terug te vinden was in de logs, waarin onder andere vermeld staat wanneer een beheerder geprobeerd heeft in te loggen maar een verkeerd wachtwoord gebruikte — daarin stond alleen m'n eigen poging van een minuut eerder. Ik vermoed daarom dat het een foutje is in de phpBB-software, maar zeker weten doe ik dit niet.

Ik had dat probleem afgelopen week ook; de gedeelde computers hier bewaren geen cookies na een sessie dus ik moet elke dag gewoon inloggen. Nu kreeg ik meteen na de eerste keer de mededeling dat het aantal inlogpogingen overschreden was...

Bovenaan