HELP!! Inlogscherm

Hans van Lookeren

Lid van de TWENOT
Ik krijg elke keer een inlogscherm voor web2000.activeisp.com, zowel in IE als Firefox.
Ben ik de enige of zit er iemand met het forum te experimenteren?

Hans

A

Anonymous

Je bent niet de enige.
Er zijn wel meer zaken aan de hand, ook het Twenot logo is niet te zien b.v.

Gr,
Marcel

Behoorlijk irritant dat schermpje. Volgens mij heeft iemand met kwade bedoelingen dit geplaatst. Niet op reageren en hoofd koel houden. Cheerio, Arno

A

Anonymous

Re: inlogschermpje

Ik schaar mij bij deze onder de slachtoffers. Misschien is er server probleem?

Ik denk dat de hostingserver aan het kloten is, probleem is dat ik zelf ook nergens bij kan.....
Ik ben er mee bezig in ieder geval

Rob

Active 24 is enige tijd getroffen door een ernstige netwerkstoring in het serverpark in Oslo, Noorwegen. Wij bieden u onze excuses aan voor al het ongemak dat deze storing u mogelijk heeft bezorgd.

De netwerkproblemen zijn vanochtend rond 10.00 uur ontstaan en zijn er de oorzaak van dat klanten geen gebruik hebben kunnen maken van hun domeinen, e-mail en websites die met dit serverpark zijn verbonden. Al het e-mailverkeer zal als het goed is gewoon binnenkomen op het moment dat alle netwerkverbindingen weer zijn hersteld.

De oorzaak van deze netwerkproblemen is naar onze mening gevonden, waardoor het netwerk weer stabiel draait. Onze Technische Dienst werkt op dit moment samen met externe IT professionals om alle individuele netwerkonderdelen weer op te starten. Hierdoor zullen alle netwerkvoorzieningen in de loop van de middag weer hersteld moeten zijn. Wat de precieze aanleiding is geweest van deze ernstige storing kan tot op heden nog niet definitief worden vastgesteld.

Onze verwachting is dat rond 18.00 uur al onze netwerkproblemen hersteld zullen zijn.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we besloten de telefonische helpdesk een uur langer open te houden tot 18.30 uur om al uw vragen te kunnen beantwoorden.

Wij willen u bedanken voor uw geduld en begrip.

Active 24

Kees Hartmans

† Overleden
wel bereikbaar via Missing Lynx site

Hoi lotgenoten, ik kan via de Missing Lynx site wel op de twenotsite komen. Misschien een idee tot alles weer werkt.

Groet Kees Hartmans

Enige wat me opvalt is dat ik nu bij elke reply een mail krijg,
voorheen was dat pas na dat ik een topic weer bekeken had... (meestal)

Verder no problemo hier...

Rico

A

Anonymous

Hier geen probleem... Ik heb al van posting naar posting gesprongen, mijn PB gelezen en verzonden :oei:
Vraag me niet waarom.

Groeten,
Hugo

Hugo Luyten zei:
Hier geen probleem... Ik heb al van posting naar posting gesprongen, mijn PB gelezen en verzonden :oei:
Vraag me niet waarom.

Groeten,
Hugo
ha, dat snap ik: het forum waarop we nu hier zitten wordt nl ergens anders gehost dan de site (twenot.nl) zelf.

Maar inmiddles lijken de problemen weer opgelost, mijn mail komt ook weer binnen.

Rob

Stelletje forum-junks!! :oei:

Issie ff offline, krijgt iedereen het Spaans benauwd.... :huh:

eehhmmm ikke ook trouwens.... :cool:

Zo zie je maar..... Het forum, diens admins en moderatoren zijn onmisbaar voor een groot deel van de gebruikers.... :nouja:

Keep up the good work, piepels!!! :oei:

p.s.
Niet te zwaar tillen aan de toon of de inhoud...... Ben gewoon melig, that's all...
maar dat van het goeie werk was wel gemeend...... :!:

Bovenaan