grote verkoop ivm tijdelijke stopzetting hobby 2/2 UPDATE beschikbare items

jeroen duifhuizen

Lid van de TWENOT
hierbij post 2 met diverse onderdelen!
20200510_134642.jpg
PE restanten en wat zimmerit van Atak. oa: panther, king tiger,henschel, pz 3e, nashorn, su85m, pz 4d TEAB

20200510_135333.jpg
diverse diorama artikelen, straatnaamborden etc etc: TEAB

20200510_135558.jpg
enkele metalen loopjes en metalen granaten: TEAB

20200510_135421.jpg

diverse metalen rupsbanden. zowel metalen als plastic. donker bruin is van een KT. die kan je hooguit als extra armor plakken ;). overige is allemaal Panther en nog prima bruikbaar. TEAB

20200510_135652.jpg

diverse archer setjes, met name duitse uniformen, ogen, en overige kartonnen dozen, vlaggen en andere aankleding: TEAB.

20200510_135622.jpg
durf ze bijna niet te plaatsen.... 1:48 piloten en fallschirmjager. TEAB

20200510_135625.jpg
ahum no geen keer een foutje... 1:72 heller vliegtuigpersoneel. TEAB

20200510_135430.jpg
gratis voor degene die de rest ook meeneemt;)

nogmaals bij interesse hoor ik het graag. Sterke voorkeur voor iemand die alles in 1 koop wil overnemen. Kan verzonden worden met postnl. verzendkosten zijn kosten koper. afhalen in Bemmel (tussen Arnhem en Nijmegen) mag ook.

er volgt een dezer dagen nog een partij boeken.

mvg Jeroen

EricReist

Lid van de TWENOT
Hi Jeroen,
ik eb wel interesse in een aantal diorama attributen van foto 2 ('diverse diorama artikelen, straatnaamborden etc etc: TEAB') zoals de putdeksels, planten, vitrage etc, en ook van in de 'diverse archer setjes, met name duitse uniformen, ogen, en overige kartonnen dozen, vlaggen en andere aankleding: TEAB.' maar kan eveneens geen bericht sturen...?

edit/
ik had al even gereageerd in het forum gisteren, ik zou graag de diorama-gerelateerde artikelen getoond in
  1. de tweede foto van 2/2 willen overnemen (planten, putdeksels/sewer hatches, greenline artikelen etc)
  2. en van de Archer foto alle Extradetail kartonnen dozen etc en archer decals
  3. de kitchen artikelen van plusmodel in de 1/2 posting
groet,
Eric

Laatst bewerkt:

EricReist

Lid van de TWENOT
Hi Jeroen, het lijkt dat je nog steeds geen berichten kan ontvangen.

Kijk a.u.b. even na of je privéconversaties kunt ontvangen. Het lijkt er namelijk op dat dit voor veel mensen onbedoeld uitstaat, waardoor ze onbereikbaar zijn voor privéberichten.

Je kunt dit controleren door rechtsboven op je naam te klikken, daarna op Privacy en dan te kijken wat de instelling is voor Conversaties met jou starten. Staat dit op „Niemand” dan ben je niet bereikbaar voor privéberichten!

P. Kok

Lid van de TWENOT
Hallo Jeroen,

Blijkbaar duurt het even voordat het werkt.

Stuur mij even een PB als het kan

Ik heb wel interesse in:
-setje verlinden tankfiguren
-Aber kubelwagen. compleet TEAB
-Aber STUG 3 B,C,D,
-Hecker & goros + CMK figuren

Groet Paul

Henry Klom

Lid van de TWENOT
hi all, excuses! ik had dat nog niet aangepast. zojuist mijn instellingen goed gezet, dus ik hoor graag van jullie!

mvg Jeroen
Jeroen, nadat je instellingen voor het ontvangen van conversaties hebt ingesteld (dat is stap 1), moet je daarna die nieuwe instellingen opslaan door te klikken op de groene knop 'opslaan' (stap 2).

stappen.jpg

jeroen duifhuizen

Lid van de TWENOT
hi all,
inmiddels zijn er heel wat items verkocht. Hierbij een update van de beschikbare items. Ik heb nog 1 ding toegevoegd en enkele andere items zijn toch weer beschikbaar gekomen door gewijzigde reserveringen. onderstaand een overzichtsfoto, daaronder detailfoto's. Alle eerder genoemde vraagprijzen zijn nu vervangen door TEAB.

IMG_20200518_133942.jpg

IMG_20200518_133956.jpg
4 houten plankje
1 tegeltje
2 foto lijstjes
IMG_20200518_134015.jpg
PZ4 update set. een aftermarket cupola, zimmerit voor PZ4H en de schurzen voor het gehele vooertuig. tevens nog pz 4 Tamiya brass shells beschikbaar
vlaggen van extra detail: Duits, Russisch en Africa Corps
extra detail: muntgeld, postzegels en briefkaarten

IMG_20200518_134027.jpg
VBM resin figure base
Aber FLAK 38 loopje
tiger productions debris
bijna buiten beeld: reality in scale franse straatnaambordjes en Franse reclame posters
elefant 75mm stuk 40 L/43 loopje
scale line German tactical markings
insteekmapje met een klinkerverharding, diverse gaasjes, touw en een dun blaadje lood ca 7x15cm
Dragon Hohenstaufen figuren. het liggende figuur ontbreekt. verder compleet

IMG_20200518_134048.jpg
ADV Kast
Alpine Russische officier
Tamiya straatmeubilair
Baluard huisje
figuren: 4 losse aftermarket hoofdjes, tamiya german tiger 1 crew late version, 1 duitse tankcommandant (merk onbekend), restant DAK panzercrew Tristar, 1 los figuur resin geen idee welk merk.

ook voor de restanten geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt!

mvg Jeroen

Bovenaan