Grote collectie bouwmodellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy1970

Lid van de TWENOT
550 bouwdozen tanks, voertuigen en figuren 1:35
Oorlogs dvd's 160 stuks
Meer dan 400 vnl duitse en engelstalige oorlogsboeken....te veel om op te noemen. Bij interesse graag komen kijken na afspraak.

Herold Derksen

Lid van de TWENOT
Hallo Roy,

Welkom hier op het forum.
Misschien dat je onderstaande link even moet lezen:

Je zegt bij interesse een afspraak maken om te komen kijken. Lijkt mij handig te weten waar dat dan is.

Ik heb eventueel interesse in Britse en Amerikaanse figuren WO2 en shermans. Wat heb je zoal?

Groet,
Herold

Roy1970

Lid van de TWENOT
Ik ben de zus van Roy. Mijn broer kan dit niet. Ik kan u wat foto's sturen, maar ik heb geen lijst. Dat is een enorm karwei.
Bij de bouwdozen zitten ook veel collector items en extra figuren en onderdelen. Als je mij je email stuurd kan ik je foto's mailen.

Groeten Marlie

EricReist

Lid van de TWENOT
Beste Marlie
Ik heb ook een privébericht gestuurd met verzoek voor wat foto's. Bij voorbaat dank, Eric

P. Kok

Lid van de TWENOT
Hallo Marlie,

Ik heb je afgelopen woensdag een PB gestuurd maar nog niets gehoord van je.

Groet Paul

Gert Mons

Lid van de TWENOT
Roy en Marlie,
ik heb jullie een email gestuurd, maar ontvang geen reactie. Graag per email een reply, zodat ik weet of jullie nog willen verkopen.
groeten,
Gert Mons

Heren,

Ter info,
Het lijkt erop, dat niemand van ons belangstellenden, een reactie heeft gekregen.
Omdat de aanbieder enkele dorpen verder weg woont, heb ik op 7 mei mijn hulp aangeboden bij het uitsorteren van de spullen, maar ook daar kwam geen reactie op.

Ik heb geen idee, of de moderator dit mag of kan sluiten, maar het lijkt een doodlopend aanbod.

Met vriendelijke groet,
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan