Gezocht: Model Military Intl #59

Gert Mons

Lid van de TWENOT
Bovengenoemd tijdschrift uit 2011(?) bevat een bouwartikel over de M88A2 conversiekit van legends. Ik zou het tijdschrift, of in ieder geval voornoemd artikel graag van iemand overnemen.
Kosten worden uiteraard vergoed.
groet, Gert

Goof Muilwijk

Lid van de TWENOT
Hoi Gert,
als je nog op zoek bent, heb ik het magazine liggen. Ik blijk je geen privébericht te kunnen sturen?

Groeten,
Goof

Gert Mons

Lid van de TWENOT
Dag Goof,
ik las je bericht vandaag pas. Vreemd dat mijn PBs niet werken, met andere Twenotters kon ik zonder problemen communiceren. Hoe dan ook, ik ben blij met je aanbod. Omdat ik niet vaak in Gouda kom, lijkt opsturen mij het beste. Laat maar weten wat ik je verschuldigd ben. Je kunt mij ook bereiken op gertmons@home.nl

Groeten,
Gert Mons
Hinlopenlaan 8
1411JP Naarden

Goof Muilwijk

Lid van de TWENOT
Ik kan netjes PB's ontvangen, maar zodra ik wat probeer te versturen komt de melding dat ik dat niet mag. Dit was bij Eric Reist ook zo, dus ik denk dat het aan mijn kant zit. Ik zou alleen niet weten wat ik er aan kan doen, want volgens mij heb ik geen instellingen die iets in die richting zouden verbieden. Alle PB en andere instellingen staan op "alleen leden" en werken "naar mij toe" wel goed. Op het oude forum lukte het wel allemaal :)

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Je mag geen conversatie beginnen met de volgende begunstigden: Gert Mons.
Maakt niet uit, ik stuur je een mailje.

Groeten,
Goof

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Ik kan netjes PB's ontvangen, maar zodra ik wat probeer te versturen komt de melding dat ik dat niet mag. Dit was bij Eric Reist ook zo, dus ik denk dat het aan mijn kant zit. Ik zou alleen niet weten wat ik er aan kan doen, want volgens mij heb ik geen instellingen die iets in die richting zouden verbieden. Alle PB en andere instellingen staan op "alleen leden" en werken "naar mij toe" wel goed. Op het oude forum lukte het wel allemaal :)
In dit geval ligt het niet aan jou maar aan Gert: die heeft z’n instellingen zo staan dat niemand conversaties met hem mag beginnen. @Gert Mons, volg de instructies in dit onderwerp even, a.u.b. :)

Goof Muilwijk

Lid van de TWENOT
Ik geloof dat je gelijk hebt (waar je bij een forumbeheerder natuurlijk van uit mag gaan ;)). Als ik boven profielen hang met m'n muis zie ik inderdaad bij ongeveer de helft de optie "start privé conversatie" en bij de rest niet.
Blij dat het niet aan mij ligt :)

Jakko Westerbeke

Forumbeheerder
Lid van de TWENOT
Ik geloof dat je gelijk hebt (waar je bij een forumbeheerder natuurlijk van uit mag gaan ;)).
Nou ja, ik had op de beheerderpagina naar Gerts privacyinstellingen gekeken, en daar zag ik privéconversaties op „Niemand” staan :)

ik kan in mijn profiel geen blokje vinden waarin ik de PB voorkeuren kan wijzigen?
Dat is toch wel gek, dat zou er gewoon horen te staan, zowel bij het menu dat uitklapt als je op je naam klikt rechtsboven, als aan de linkerkant op je eigenlijke profielpagina. Ik heb het maar even voor je veranderd op de beheerderspagina.

Gert Mons

Lid van de TWENOT
Bedankt Jakko,
dan hoop ik maar dat iedereen mij vanaf heden als eerste een PB kan sturen. Ik ben wat dat betreft een digibeet:hm:

Bovenaan