Firefox en inloggen?

Hoi allemaal,

Ik gebruik nu sinds enkele dagen Firefox als standaard browser, maar nu lijkt dat te botsen met het inloggen hier op TWENOT-forum. Het inloggen is me tot nu toe één keer (bij toeval) gelukt, maar anders gaat het ongeveer zo: ik vul mijn gebruikersnaam in, ik vul het wachtwoord in, ik klik op inloggen en ik beland op het normale startscherm van het forum. Maar dan wel zonder ingelogd te zijn. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen, of zal ik het voor deze site met Internet Explorer moeten doen (zoals nu dus)?

Hartelijk dank alvast,

Matthijs Timmer

jeroen duifhuizen

Lid van de TWENOT
matthijs ik gebruik al maanden firefox ism het twenot forum en heb nooit problemen... het ligt misschien eerder aan beveiligingsinstellingen op je eigen pc.

grtz jeroen

Bert Takken

Lid van de TWENOT
Dat moet haast wel, want ik gebruik al een ruim een jaar firefox en geen problemen

Miscchien bij je Extra/Opties?cookies de intellingen veranderen (cookies toestaan voor deze site)
BertUS

Vreemd ... gebruik al heel lang Firefox zonder problemen. Wat je eens kan proberen is om je cookies eens weg te gooien. Probeer je daarna weer eens aan te melden. Wil soms wel eens helpen.

Gr,
Jeroen

jeroen duifhuizen

Lid van de TWENOT
www.ccleaner.com verwijdert oa al je internet rommel. gewoon ff downloaden, installeren (op letten dat je vinkje voor yahoo toolbar uitzet :cool: ) optie analyseren klikken en daarna opschonen en weg is de teringbende. laatst bij mn zusje gedaan die dr laptop pas n half jaar heeft en er werd voor ruim 1,2gb aan internetzooi afgegooid.

grtz jeroen

jeroen duifhuizen zei:
www.ccleaner.com verwijdert oa al je internet rommel. gewoon ff downloaden, installeren (op letten dat je vinkje voor yahoo toolbar uitzet :cool: ) optie analyseren klikken en daarna opschonen en weg is de teringbende. laatst bij mn zusje gedaan die dr laptop pas n half jaar heeft en er werd voor ruim 1,2gb aan internetzooi afgegooid.

grtz jeroen
Ik heb het programma gebruikt: 800 MB aan rotzooi eraf :oei:.
En ik kan weer met FireFox inloggen, iedereen bedankt voor de hulp! Nu kan ik IE definitief uit mijn leven bannen :D.

A

Anonymous

Matthijs Timmer zei:
Nu snap ik ook waarom mijn harde schijf steeds voller werd zonder iets te installeren :p.
Prullenbak leeggooien wil ook wel eens helpen om verdwenen harddiskruimte terug te krijgen. Een paar maanden geleden vond ik het zo vreemd dat ik een beetje minder dan 10 GB overhad; prullenbak geleegd en ik zat opeens boven de 20 GB ;)

jeroen duifhuizen

Lid van de TWENOT
Jakko Westerbeke zei:
Matthijs Timmer zei:
Nu snap ik ook waarom mijn harde schijf steeds voller werd zonder iets te installeren :p.
Prullenbak leeggooien wil ook wel eens helpen om verdwenen harddiskruimte terug te krijgen. Een paar maanden geleden vond ik het zo vreemd dat ik een beetje minder dan 10 GB overhad; prullenbak geleegd en ik zat opeens boven de 20 GB ;)
jakko volgens mij moet je ook kunnen instellen hoe groot je prullebak kan zijn. bestanden van boven de 1 of 2gb kan ik volgens mij niet eens inde prullenbak zetten!

grtz jeroen

A

Anonymous

jeroen duifhuizen zei:
jakko volgens mij moet je ook kunnen instellen hoe groot je prullebak kan zijn. bestanden van boven de 1 of 2gb kan ik volgens mij niet eens inde prullenbak zetten!
De enige beperking aan de afmeting van m'n prullenmand is de vrije ruimte op m'n harde schijf. Maar ja, ik gebruik dan ook geen Windows :) (Ik wilde zeggen: "ik gebruik dan ook een echt besturingssysteem" maar op OS-oorlogen zitten we hier niet te wachten denk ik — oeps, toch gedaan ;)).
Jeroen Timmer zei:
Gewoon shift-delete gebruiken en je prullebak zit nooit vol :)
En je kunt geen bestand even snel terughalen als je het toch nog nodig blijkt te hebben … Of als je per ongeluk het verkeerde gewist hebt …

Jakko Westerbeke zei:
En je kunt geen bestand even snel terughalen als je het toch nog nodig blijkt te hebben … Of als je per ongeluk het verkeerde gewist hebt …
Je moet natuurlijk wel opletten wat je delete :) En anders een recovery programmaatje en je bent weer up en running :p

Maar je hebt gelijk .... je loopt een risico. Keuzes keuzes keuzes ...

Bovenaan